Areszt Śledczy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 568 250 , fax. 618 568 252
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Poznaniu
ul. Młyńska 1
61-729 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 568 250, fax. 618 568 252
REGON: 59041500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna więziennictwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony osobistej do Aresztu Śledczego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa środków ochrony osobistej do Aresztu Śledczego w Poznaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część I – Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych; Część II – Dostawa preparatu do dezynfekcji rąk w pojemnikach nie większych niż 5 litrowych; Część III – Dostawa preparatu do dezynfekcji powierzchni w pojemnikach 5 - 25 litrowych; Część IV – Dostawa maseczek chirurgicznych jednorazowych; Część V – Dostawa Indywidualnych Zestawów Ochrony Biologicznej (IZOB). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (III SIWZ) oraz w formularzach ofertowych do poszczególnych części. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu po wyborze najkorzystniejszej oferty z ilości minimalnej dla każdej z części do ilości nie większej niż ilość maksymalna określona dla danego asortymentu. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Artykuły medyczne
Dodano: 2022-03-21 - artykuły medyczne
Dodano: 2022-02-03 - Zakup maseczek chirurgicznych.
Dodano: 2022-01-21 - Zakup maseczek trójwarstwowych typ RII i FFP2.
Dodano: 2021-12-13 - Artykuły medyczne
Dodano: 2021-12-10 - Zakup maseczek trójwarstwowych
Dodano: 2021-12-10 - Artykuły medyczne
Dodano: 2021-12-10 - artykuły medyczne
Dodano: 2021-12-07 - Maseczki ochronne.
Dodano: 2021-12-02 - Maseczki trójwarstwowe
Dodano: 2021-11-18