Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony osobistej dla Politechniki Łódzkiej.

Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 20 12 , fax. 42 631 24 04; 42 631 21 04
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
    ul. Żeromskiego 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 20 12, fax. 42 631 24 04; 42 631 21 04
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony osobistej dla Politechniki Łódzkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej o asortymencie i ilościach określonych w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ oraz we Wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) odpowiednio dla Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3 oraz Części nr 4. Zamówienie podzielone jest na cztery części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. Część nr 1 – Dostawa rękawiczek jednorazowych; Część nr 2 – Dostawa płynu do dezynfekcji rąk; Część nr 3 – Dostawa płynu do dezynfekcji powierzchni oraz pojemników z atomizerem; Część nr 4 – Dostawa maseczek jednorazowych i przyłbic Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych dla: - Części nr 1 maksymalnie do kwoty netto 10.120,00 PLN, - Części nr 2 maksymalnie do kwoty netto 1.200,00 PLN, - Części nr 3 maksymalnie do kwoty netto 8.740,00 PLN, - Części nr 4 maksymalnie do kwoty netto 9.000,00 PLN. Realizacja prawa opcji polegać będzie na powtórzeniu dostaw określonych w Załączniku nr 1A do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i po cenach jednostkowych jak zamówienie podstawowe. W przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem o sposobie i ilości realizowanej opcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Arkusz kalkulacyjny dla Części nr 1 lub dla Części nr 2 lub dla Części nr 3 lub dla Części nr 4, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ; 2) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach