Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261837865, , fax. +48261839723
REGON: 12122900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://wat.ezamawiajacy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony osobistej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej to jest: płyny i żele dezynfekujące, maseczki ochronne, przyłbice, rękawiczki jednorazowe dla potrzeb przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2. Szczegółowy opis oraz wymagane ilości zawiera załącznik 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; d) Karty katalogowe/ karty produktu/ karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiający porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego (dla pozycji nr 1,2,5 i 6 SOPZ) e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; d) Karty katalogowe/ karty produktu/ karty charakterystyki sporządzone przez producenta/ dystrybutora zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające wszystkie dane techniczne (dokładny opis), umożliwiający porównanie danego przedmiotu z parametrami określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia” wskazanymi przez Zamawiającego (dla pozycji nr 1,2,5 i 6 SOPZ) e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup rękawiczek ochronnych,nitrylowych, bezpudrowych, czarnych.
Dodano: 2022-06-06 - Zakup maseczek medycznych, trójwarstwowych.
Dodano: 2022-03-18 - Maski ochronne FFP3
Dodano: 2022-03-18 - Maski ochronne FFP1 - 1500 szt.
Dodano: 2022-03-15 - Maska FFP3 z filtrem, bez zaworka
Dodano: 2022-02-17 - Ochraniacze na obuwie foliowe, wysokie
Dodano: 2022-02-17 - Maski ochronne
Dodano: 2022-02-17 - Dostawa środków do zwalczania epidemii COVID
Dodano: 2022-02-17 - Dostawa masek ochronnych FFP2 niezbędnych do przeciwdzialania COVID-19 na potrzeby Dyrekcji PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Dodano: 2022-02-14 - Dostawa jednorazowych maseczek ochronnych niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach
Dodano: 2022-02-14