Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 67 427 , fax. 71 77 67 307
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 67 427, fax. 71 77 67 307
REGON: 93296654000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ZWIĄZANYCH Z COVID 19 DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej związanych z Covid 19 dla Powiatowego Zespołu Szpitali. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy nr 1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego (załącznik nr 1). 3. Ilości artykułów podane w formularzu asortymentowo-cenowym służą do celów przeliczeniowych, Wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając (zaokrąglając do pełnych opakowań w górę). 4. Ilości podane w formularzu asortymentowo-cenowym są orientacyjne i Wykonawca nie może się na nie powoływać w przypadku ich wykorzystania w zakresie danej pozycji cennika, a co się z tym wiąże do sprzedawania artykułów po innych cenach jednostkowych niż podane w ofercie. Zamawiający oszacował ilości na podstawie aktualnego zużycia i zapotrzebowania, nie jest w stanie określić ilości pacjentów, a tym samym materiałów, które będą niezbędne w szpitalu w okresie realizacji umowy. W przypadku niniejszego zamówienia kluczową rolę odgrywa łączna wartość zamówienia, która będzie podana w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zamówienia tych artykułów w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy. 5. Zamawiający sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39518000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Treść oferty stanowi wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularze asortymentowo-cenowe odpowiednio do wybranych części (zadania) zamówienia. 10.5. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019 r, poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem ofert, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pościeli i bielizny szpitalnej oraz kołder, poduszek, i okryć szpitalnych jednorazowego użytku na 2023/2024 rok.
Dodano: 2023-04-26 - Fartuch operacyjny jałowy wzmocniony i standardowy
Dodano: 2022-01-27 - Fartuch operacyjny jałowy wzmocniony
Dodano: 2022-01-04 - Ubranie operacyjne - bluza + spodnie
Dodano: 2021-12-17 - Dostawa fartuchów ochronnych z SMS
Dodano: 2021-11-09 - Fartuch ochronny operacyjny - Barierowy sterylny - 1000 szt.
Dodano: 2021-11-09 - Fartuch operacyjny special
Dodano: 2021-05-24 - Ubrania operacyjne
Dodano: 2021-05-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW HIGIENICZNYCH, OBŁOŻEŃ, PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
Dodano: 2020-11-27 - Sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej
Dodano: 2020-09-30