Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej w związku z COVID 19 dla Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kolegialna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 678 452 , fax. 242 628 842
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    ul. Kolegialna 17
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 678 452, fax. 242 628 842
    REGON: 30156900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mwomp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej w związku z COVID 19 dla Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w związku z COVID 19 dla MWOMP z siedzibą w Płocku, ul. Kolegialna 17, MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie, Al. Wojska Polskiego 25 oraz MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu, ul. Rodziny Winczewskich 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 Części, tj.: Części I – maski ochronne FFP2/KN 95 - zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części II – maski ochronne FFP3 - zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części III – maski chirurgiczne - zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części IV – rękawiczki nitrylowe rozmiar: S, M, L - zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części V – rękawiczki nitrylowe z przedłużonym mankietem rozmiar: S, M, L - zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części VI – fartuchy chirurgiczne rozmiar: M, L - zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części VII – fartuchy barierowe - zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Część VIII – gogle/okulary - zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Część IX – przyłbice - zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części X – środki do dezynfekcji rąk - zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części XI – środki powierzchni - zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej; Części XII – dozowniki bezdotykowe na płyny dezynfekcyjne - zawiera Załącznik nr 12 do SIWZ, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji szczegółowej. 2. Zamawiający w trakcie realizacji umowy zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w stosunku do ilości określonych w poszczególnych dla ww. Części, z zastrzeżeniem, że zmiany te dotyczą ± 20%. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych*, które będą nie gorsze - pod względem jakościowym i użytkowym - niż podane w Załącznikach od Nr 1 do Nr 12 do SIWZ. 4. Za równoważny Zamawiający uzna wyrób o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru opisanego w Załączniku Nr 13. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. W przypadku nie udowodnienia równoważności oferta będzie odrzucona jako nie spełniająca wymogów SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Części zawarty jest w Załączniku Nr 13 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach