Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej (osobistej) oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników RCKiK

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 60-354 Poznań, Marcelińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 88 63 300, , fax. 61 867 25 21
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    Marcelińska 44
    60-354 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 88 63 300, , fax. 61 867 25 21
    REGON: 00029383500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-poznan.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej (osobistej) oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników RCKiK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej (osobistej) oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników RCKiK. Pakiet Nr 1: Kurtki Pakiet Nr 2: Odzież mroźnicza Pakiet Nr 3: Bluzy ocieplane Pakiet Nr 4: Obuwie medyczne Pakiet Nr 5: Odzież medyczna Pakiet Nr 6: Odzież dla kierowców Pakiet Nr 7: Odzież dla pracowników technicznych i magazynu Niniejsze postępowanie jest zamówieniem udzielanych w częściach. Zamawiający przewiduje w przyszłości zamówienia na dostawy o zbieżnym charakterze. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Próbki obuwia profilaktycznego w ramach Pakietu nr 4 Obuwie medyczne Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztami wyłącznie wartości próbek asortymentu spełniającego wymogi określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia bez kosztu przesyłki. Cena jednostkowa brutto przesłanych próbek nie może przekraczać ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia podanej w Formularzu ofertowym. Termin płatności faktury dostarczonej wraz z przesłanymi próbkami min. 21 dni od dostarczenia do Zamawiającego. Brak złożenia próbek do terminu składania ofert będzie skutkował odrzuceniem oferty. W celu dokonania oceny zgodności asortymentu z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu próbki oferowanego asortymentu w rozmiarach i liczbie: Obuwie – 6 par: w tym w rozmiarze: 1 szt. 41, 1 szt. 40, 1 szt. 39, 1 szt. 36, 1 szt. 46, 1 szt. 42 2. Próbki fartuchów w ramach Pakietu nr 5 Odzież medyczna Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztami wyłącznie wartości próbek asortymentu spełniającego wymogi określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia bez kosztu przesyłki. Cena jednostkowa brutto przesłanych próbek nie może przekraczać ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia podanej w Formularzu ofertowym. Termin płatności faktury dostarczonej wraz z przesłanymi próbkami min. 21 dni od dostarczenia do Zamawiającego. Brak złożenia próbek do terminu składania ofert będzie skutkował odrzuceniem oferty. w celu dokonania oceny zgodności asortymentu z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu próbki oferowanego asortymentu w rozmiarach i liczbie: Fartuch – 6 sztuk, w tym fartuch damski 4 sztuki w rozmiarze: 1 szt. 42, 1 szt. 48, 1 szt. 38, 1 szt. 34; fartuch męski 2 szt. w rozmiarze: 1 szt. 52, 1 szt. 48

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach