Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2011.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, Krucz 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551825 , fax. 067 2551878
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
    Krucz 28 28
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551825, fax. 067 2551878
    REGON: 57006441200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Krucz w roku 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - ubranie robocze wielosezonowe: ocieplane z podpinką pikowaną, typu moro- ciemny, materiał KROTON o gramaturze 270 gr-m2 lub równoważny), 100% bawełna, odporność materiału na roztwory wodne, szyte na wymiar: - bluza: na zamek metalowy kryty), z aplikacjami odblaskowymi na rękawie i karczkiem pomarańczowym, kołnierz na stójce, - spodnie: ogrodniczki z kieszonką górną na zamek metalowy oraz aplikacją odblaskową na nogawkach kpl. 34 - kurtka: ocieplana z podpinką polarową, typu moro- ciemny, materiał KROTON o gramaturze 270 gr-m2 (lub równoważny), 100% bawełna, odporność materiału na roztwory wodne, zapięcie na zamek metalowy (kryty), z aplikacjami odblaskowymi na rękawie i karczkiem pomarańczowym, kołnierz na stójce, szyta na wymiar: kpl. 34 - buty ochronne - S3, wg podanych rozmiarów par 34 - rękawice robocze - DRAGON lub równoważne, rozmiary: 8-9, EN-380, kl.II, wymóg użytkowania w zakresie działań fizycznych i mechanicznych w postaci tarcia, przecięcia, przekłucia, rozdarcia par 250 - ręczniki frotte, rozmiar: 50 x 100 cm., gr.- 350 szt. 232 - ręczniki frotte, rozmiar: 70 x 140 cm., gr.- 350 szt. 31 - kominiarki (czepki pod kask) szt. 60 - mydło toaletowe (100 g) ARKO lub równoważne szt. 464 - mydło toaletowe (100 g) LUX lub równoważne szt. 348 - pasta BHP - 0,5 kg szt. 100 - pasta BHP - 0,2 kg szt. 24 - ubranie robocze letnie - równoważne z ubraniem roboczym wielosezonowym j.w. kpl. 2 - ubranie robocze ciepłochłonne - równoważne z ubraniem roboczym wielosezonowym j.w. kpl. 1 - kamizelka ciepłochłonna szt.1 - czapka robocza letnia szt. 2 - czapka ocieplona szt. 2 - trzewiki przemysłowe par. 2 - buty gumowe par. 28 - buty gumowo - filcowe par. 28 - koszula flanelowa szt. 2 - kalesony bawełniane szt. 2 - kurtka wodochronna szt. 2 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy, d) przedmiot dostawy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę na jego koszt, e) Wykonawca zapewni (liczoną od daty odbioru) rękojmię na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/krucz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_krucz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach