Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla pracowników Nadleśnictwa Rymanów w 2015 r.

Nadleśnictwo Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Dworska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4344270 , fax. 13 4344272
  • Data zamieszczenia: 2015-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rymanów
    ul. Dworska 38 38
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 13 4344270, fax. 13 4344272
    REGON: 37001454400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla pracowników Nadleśnictwa Rymanów w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP. I. Wykonanie zamówienia podlega niżej wymienionym uregulowaniom: 1. Specyfikacją opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r., oraz wytycznych DGLP i RDLP w Poznaniu, dotyczących odzieży i ochronników BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych i administracyjnych. 2. Protokół dodatkowy nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowego Układu Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawarty dnia 25 listopada 2014r. w Warszawie. 3. Załącznik do notatki służbowej z dnia 04 lutego 2015r., -Rekomendacje realizacyjne w zakresie zaopatrywania pracowników PGL LP w sorty BHP- załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów mundurów leśnika, załącznik nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Przedstawione w SIWZ i załącznikach wymagania, są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne pisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zakres odzieży i ochronników bhp dla leśnych służb terenowych i pracowników inżynieryjno - technicznych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. II. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Ilości rozmiarów towaru będącego przedmiotem zamówienia dla odzieży i obuwia ( załącznik nr 5 do SIWZ) zostaną ustalone po podpisaniu Umowy z Wykonawcą, oraz dostarczeniu pełnej -rozmiarówki- odzieży i obuwia do siedziby Zamawiającego i celu dokonania przymiarki i ustalenia właściwej ilości rozmiarów dla poszczególnych sortymentów. 2. Dostawy elementów przedmiotu zamówienia będą realizowane wg. potrzeb Zamawiającego, na koszt dostawcy na podstawie zamówienia pisemnego, pocztą elektroniczną - nie częściej niż 1 raz w miesiącu - do Siedziby Zamawiającego lub będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa na podstawie upoważnienia. 3. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa na podstawie ważnego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego. 4. Termin płatności: do 21 dni od daty wystawienia faktury, 5. Nie przewiduje się zaliczek na poczet towarów, 6. Forma zapłaty - jak w projekcie umowy, 7. Wykonawca zapewni minimalnie 12 miesięczną (liczoną od daty wystawienia faktury za dostarczony towar) gwarancję jakości na towar, 8. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na odzież BHP szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający odstępuje od żądania wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_rymanow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach