Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2010-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia w trakcie trwania umowy Zamawiający skorzysta z prawa opcji w wysokości do 30% zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 200 PLN(siedem tysięcy dwieście złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup artykułów BHP, przedmiotów dla personelu służby żywnościowej i personelu medycznego , przedmiotów zaopatrzenia mundurowego i nakryć głowy w 4 częściach: część I: Przedmioty BHP część II: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej i personelu medycznego część III: Oznakowania stopnia wojskowego i nakrycia głowy część IV: Gwizdki spr 50/KPW/MUND/2016
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina Sp. z o. o. w Czarnówku
Dodano: 2014-11-10 - Sukcesywny zakup i dostawa środków bhp oraz środków higienicznych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów Czysta Błękitna Kraina Sp. z o. o. w Czarnówku
Dodano: 2013-11-28 - Dostawa materiałów oraz części samochodowych, zamiennych oraz nakładek do pługów dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
Dodano: 2013-08-01 - Sukcesywny zakup i dostawa środków BHP oraz środków higienicznych na teren Przedsiębiorstwa Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o. o. w Czarnówku.
Dodano: 2012-12-04 - Sukcesywny zakup i dostawa środków BHP oraz środków higienicznych na teren Przedsiębiorstwa Składowania i Przerobu Odpadów Sp. z o. o. w Czarnówku
Dodano: 2011-12-30