Przetargi.pl
Dostawa środków ochrony indywidualnej, mebli, pościeli i wyposażenia usprawniającego z podziałem na 4 zadania.

Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Parkowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7401434, 7401461 , fax. 62 7401 301
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
    ul. Parkowa 5
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7401434, 7401461, fax. 62 7401 301
    REGON: 29456200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: email: dpskotlin@powiat-jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków ochrony indywidualnej, mebli, pościeli i wyposażenia usprawniającego z podziałem na 4 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna. Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych Zadanie nr 3 dostawa pościeli Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy /zał. 1/ 2) Załącznik cenowo - asortymentowy sporządzony zgodnie ze wskazanymi w zał. 3 opis przedmiotu zamówienia z ilościami 3) wypełnioną tabelę parametrów 4) Pełnomocnictwa określone w pkt XIII.3) oraz XIII.5) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach