Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie ogłasza przetarg
- Adres: 63-220 Kotlin, ul. Parkowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 7401434, 7401461 , fax. 62 7401 301
- Data zamieszczenia: 2020-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
ul. Parkowa 5
63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
tel. 62 7401434, 7401461, fax. 62 7401 301
REGON: 29456200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: email: dpskotlin@powiat-jarocin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej, mebli, pościeli i wyposażenia usprawniającego z podziałem na 4 zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 dostawa sprzętu medycznego: bramka do pomiaru temperatury, defibrylator, ssak medyczny, ręczny resuscytator, dezynfektor automatyczny, ozonator, koncentrator tlenu, termometr bezdotykowy, lodówka medyczna. Zadanie nr 2 dostawa i montaż mebli: szafek nocnych, stolików, krzeseł, szaf ubraniowych, łóżek rehabilitacyjnych Zadanie nr 3 dostawa pościeli Zadanie nr 4 dostawa środków ochrony indywidualnej, m.in. maseczek jednorazowych, rękawiczek jednorazowych, fartuchów ochronnych, maseczek FFP3, kombinezonów, płynów dezynfekcyjnych, ochraniaczy na buty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy /zał. 1/ 2) Załącznik cenowo - asortymentowy sporządzony zgodnie ze wskazanymi w zał. 3 opis przedmiotu zamówienia z ilościami 3) wypełnioną tabelę parametrów 4) Pełnomocnictwa określone w pkt XIII.3) oraz XIII.5) SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną