Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 662 268, , fax. 875 662 268
- Data zamieszczenia: 2020-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach
Mickiewicza 11
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 662 268, , fax. 875 662 268
REGON: 79100162700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wsprsuw.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków ochrony indywidualnej dla ZRM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej dla zespołów ratownictwa medycznego (ZRM) Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach. Do środków ochrony indywidualnej dla ZRM Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach należy: Zadanie nr 1 - dostawa masek FFP3 w ilości 5000 sztuk. Zadanie nr 2 - dostawa masek chirurgicznych w ilości 5000 sztuk. Zadanie nr 3 - dostawa kombinezonów ochronnych w ilości 3040 sztuk. Zadanie nr 4 - dostawa ochraniaczy długich na buty w ilości 6000 sztuk. Zadanie nr 5 - dostawa fartuchów chirurgicznych w ilości 4000,00 sztuk. Zadanie nr 6 - dostawa rękawic nitrylowych w ilości 500 opakowań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113410-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną