Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3261325 w. 128 , fax. 71 3260622
- Data zamieszczenia: 2019-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5
51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3261325 w. 128, fax. 71 3260622
REGON: 29046900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW KONTRASTOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków kontrastowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie RP. 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają dodatkowo warunki umowne będące załącznikiem nr 5 do SIWZ „warunki umowne”. 5. Okres przydatności produktów do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty danej dostawy. 6. Seria i data ważności na opakowaniu jednostkowym oraz na fakturze. 7. Termin dostawy - wg bieżących potrzeb, w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP, tj.: zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego asortymentu, nie więcej niż 20% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji – minimalny poziom zamówienia oraz ilość która może zostać zakupiona w ramach prawa opcji została określona w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego zakupu w ramach prawa opcji. 9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z art. 36b, ust. 1 ustawy. 10. Zgodnie z art. 36b, ust 2 ustawy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Wymagany termin realizacji zamówienia: – 24 miesiące od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kserokopia aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi – jeżeli dotyczy lub kserokopia aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę . W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 2. Wykonawca sporządza ofertę zgodnie z SIWZ. 3. Oferta musi być podpisana przez osoby upełnomocnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Oferta sporządzona zostanie czytelnie w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do oznaczania autoprzeciwciał i innych parametrów metodą ELISA i immunofluoroscencji pośredniej oraz diagnostyki alergii (wyczerpanie)
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii i Cytologii Klinicznej
Dodano: 2022-11-18 - Sukcesywna dostawa odczynników w ramach projektu pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań",nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków na Odczynniki biochemiczne
Dodano: 2021-03-30 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz sprzętu do diagnostyki in vitro dla Zakładu Patomorfologii z podziałem na 5 pakietów
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywna dostawa odczynników w ramach projektu pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań",nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków na Odczynniki biochemiczne
Dodano: 2020-12-31 - Sukcesywna dostawa odczynników w ramach projektu pt. "Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na dwie (2) części: Część I– Odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego Część II – Odczynniki do ekstrakcji
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa odczynników do diagnostyki polimorfizmu genetycznego dla sekwenatora 3500 Genetic Analyzer 2szt (dwa obszary) -przetarg roczny- powtórzenie
Dodano: 2020-11-12 - ukcesywna dostawa odczynników od 1.1.2021 do 30.9.2022 w ramach projektu pt. „Multicentryczna międzynarodowa platforma naukowa kluczem do efektywnego prowadzenia badań", nr PPI/APM/2019/1/00044/U/00001, finansowanego ze środków NAWA z podziałem na pięć (5) części: — część I – odczynniki do badań molekularnych, — część II – odczynniki do oznaczania stresu oksydacyjnego, — część III – odczynniki do ekstrakcji, — część IV – odczynniki biochemiczne, — część V – leki cytotoksyczne.
Dodano: 2020-10-16 - Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz sprzętu do diagnostyki in vitro dla Zakładu Patomorfologii z podziałem na 5 pakietów
Dodano: 2020-05-25