Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 28
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
REGON: 61141659000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków higienicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków higienicznych w podziale na pakiety. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 6 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla oferowanych pakietów – wg załącznika nr 5 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawę metalowych rurek tracheostomijnych na potrzeby Oddziału Otolaryngologicznego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.”
Dodano: 2024-04-16 - Dostawa narzędzi do endoskopów, okulistycznych, proktologicznych i dermatologicznych dla CWPL „CePeLek” SPZOZ w Warszawie w podziale na 4części.
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dodano: 2024-04-08 - Dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb szpitala
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa akcesoriów do sterylizacji.
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu do zabiegów chirurgii kręgosłupa
Dodano: 2024-03-27 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku
Dodano: 2024-03-13 - ODCZYNNIKI I AKCESORIA MEDYCZNE Znak sprawy: UCZKIN/ZP-02/03/2024/TP
Dodano: 2024-03-13 - DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH, SIATEK DO PRZEPUKLIN.
Dodano: 2024-03-12 - ZAKUP I SUKCESYWNE DOSTAWY W OKRESIE 24 MIESIĘCY WYROBÓW MEDYCZNYCH, w podziale na 15 pakietów. ZNAK SPRAWY: UCZKIN/ZP-01/03/2024/TP
Dodano: 2024-03-06