Przetargi.pl
Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego Nr POKL.09.02.00-06-001/09 i planu finansowego szkoły Cz. II

Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982639, 7983131 , fax. 025 7982639
  • Data zamieszczenia: 2011-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
    ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10 10
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982639, 7983131, fax. 025 7982639
    REGON: 00029023900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświatowa jednostka organizacyjna samorządu Województwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego Nr POKL.09.02.00-06-001/09 i planu finansowego szkoły Cz. II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów. Środki dydaktyczne podzielone na zadania Nr 1- Nr 6, a w nich na grupy asortymentów, na zestawy z wyjątkiem zadania Nr 2,5,6. Kryterium podziału- nazwa pracowni bądź kursu lub finansowania ze środków EFS lub planu finansowego szkoły. Zadanie Nr 1- środki dydaktyczne do pracowni technika farmaceutycznego (Zał. Nr 2/1 do SIWZ). Podzielone na dwie grupy: A: Szkło laboratoryjne m. in. asortyment taki jak: parownice (emaliowane i porcelanowe o różnej średnicy), szklane lejki i bagietki, łopatki, łyżki apteczne dwustronne i metalowe, butelki jałowe z nakrętką i zakraplaczem. B: Odczynniki chemiczne- zestawione w zał. Nr 2/1/B do SIWZ- substancje chemiczne, podłoża leków i inne komponenty leków recepturowych. Zadanie Nr 2- Środki dydaktyczne do doposażenia. Asortyment podzielony na dwie grupy: A. Inne urządzenia medyczne (Zał. Nr 2.2 do SIWZ) m.in. artykuły tj. zwieraki otwieralne (standard i małe), trzymadła ze śrubą, tygle odlewnicze, palniki spirytusowe, noże do modelowania wosku, gumki do akrylu, metalu i inne. B: Pomoce dydaktyczne zgodne ze standardem wyposażenia- ) starplus (komplet)Zał. 2.2/B m.i. asortyment: śruby Fischera (małe, średnie, duże), stardent (komplet), kromopan, piaski pod piaskarkę (pod porcelanę i do szkieletów) i inne materiały do ćwiczeń wykorzystania odlewów, protez. Zadanie Nr 3: Podręczniki, ksiażki i inne pomoce dydaktyczne (Zał. Nr 2.3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia w/w zadania podzielony na grupy tematycznie (Zał. 2.3/A-Zał. 2.3/H) tj. do pracowni technika farmaceutycznego, dentystycznego, wybrane techniki informacyjne ITI, podstawy języka angielskiego wersja uzawodowiona, asertywność, podstawy języka migowego, techniki BLS/AED, masaż sportowy. Szczegółowe informacje w załącznikach. Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do kursu masażu sportowego (Zał. Nr 2.4 do SIWZ)- asortyment- kliny pod barki i kończyny dolne, półwałki pod kolana, poduszki pod głowę, wieszaki na podkłady celulozowe, podkłady na leżankę i pokrycia z wycięciem w stole. Zadanie Nr 5- Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni ratownictwa medycznego (Zał. 2.5 do SIWZ). Asortyment tj. kapnometr, zestaw treningowy do nauki iniekcji doszpikowych, pulsoksymetr klipsowy i inne. Zadanie Nr 6: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika farmaceutycznego (środki z planu finansowego placówki)- Zał. Nr 2.6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w/w zadaniu: A: Oprzyrządowanie do Unguatora (Zał. Nr 2.6/A), B: Kapsułkarka ręczna z oprzyrządowaniem (Zał. Nr 2.6/B), C: Zestaw etykiet i sygnatur (Zał. Nr 2.6/C). Szczegółowy wykaz asortymentów, ilości, parametry techniczne zawierają w/w załączniki stosownie do rodzaju asortymentu- środki dydaktyczne powinny posiadać: deklarację zgodności, znak CE lub dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terenie RP lub kartę charakterystyki preparatu chemicznego lub DTR urządzenia. Dostarczenie środków dydaktycznych transportem Wykonawcy na jego koszt. Zamówienie poniżej 193.000 EURO, Zadanie Nr 1,3,4- drugie postępowanie o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszlukow.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach