Przetargi.pl
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2010.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 25-018 Kielce, ul. Żytnia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3449239 , fax. 041 3440375
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Żytnia 1 1
    25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3449239, fax. 041 3440375
    REGON: 29067501000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Kielcach w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cz. I. Dostawa środków do uzdatniania wody w basenach krytych pływalni MOSiR w Kielcach w roku 2010: -Krytej Pływalni DELFIN przy ul. Krakowskiej 2, - Krytej Pływalni ORKA przy ul. Kujawskiej 18, - Krytej Pływalni MORS przy ul. Toporowskiego 96, - Krytej Pływalni przy Szkole nr 25 ul. Jurajska 7 / po przejęciu obiektu przez MOSiR/ w okresie: od 1. 01. 2010 r do 31 .12. 2010 r Cz. II. Dostawa środków do uzdatniania wody w basenie letnim MOSiR w Kielcach w roku 2010: - Basen Letni przy ul. Szczecińskiej 1 w okresie: od 1.06.2010r do 31. 08. 2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 242100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium- nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Dot. Cz. I. 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp, 2/ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a dla zamówień okresowych lub ciągłych - wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości dostawy nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, potwierdzone referencjami o należytym wykonaniu zamówienia. W przypadku dostaw wykonywanych aktualnie - za spełniony zostanie uznany warunek wykazania dostaw których wartość wykonania do czasu wszczęcia postępowania wyniosła co najmniej 70 tys zł brutto i została poświadczona referencjami Odbiorcy za dotychczasowe należyte wykonywanie dostawy 3/ dysponują minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane przepisami prawa Zaświadczenie ADR o ukończeniu kursu dokształcającego dla kierowców przewożących towary niebezpieczne . 4/ posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. Dot. Cz. II. 1/ spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp, 2/ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a dla zamówień okresowych lub ciągłych - wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości dostawy nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, potwierdzone referencjami o należytym wykonaniu zamówienia. W przypadku dostaw wykonywanych aktualnie - za spełniony zostanie uznany warunek wykazania dostaw których wartość wykonania do czasu wszczęcia postępowania wyniosła co najmniej 12 tys zł brutto i została poświadczona referencjami Odbiorcy za dotychczasowe należyte wykonywanie dostawy. 3/ dysponują minimum jednym kierowcą posiadającym wymagane przepisami prawa Zaświadczenie ADR o ukończeniu kursu dokształcającego dla kierowców przewożących towary niebezpieczne. 4/ posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie każdej części zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie, tzn: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1/ powinni spełniać każdy osobno, a wymienione w pkt. 2/, 3/, 4/ mogą spełniać łącznie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia, na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: Dot. cz. I. 1/ Oświadczenie z art.22 ust1 ustawy /załącznik nr 2 do SIWZ / 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę /. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający wymaga przedłożenia KRS lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego z nich. 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, należy załączyć do oferty oświadczenie , że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie - wykonali lub w przypadku zamówień ciągłych lub okresowych -wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone referencjami że dostawy te zostały wykonane należycie. /wg wzoru zał. nr I.4 / . 4/ oświadczenie Wykonawcy / w oryginale / stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia / Zaświadczenie ADR/ wraz z potwierdzoną przez Wykonawcę kopią zaświadczenia; 5/ Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza. Dot. cz. II. 1/ Oświadczenie z art.22 ust1 ustawy /załącznik nr 2 do SIWZ / 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę /. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający wymaga przedłożenia KRS lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego z nich. 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, należy załączyć do oferty oświadczenie , że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie - wykonali lub w przypadku zamówień ciągłych lub okresowych -wykonują co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, potwierdzone referencjami że dostawy te zostały wykonane należycie. /wg wzoru zał. nr II. 4 / . 4/ oświadczenie Wykonawcy / w oryginale / stwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia / Zaświadczenie ADR/ wraz z potwierdzoną przez Wykonawcę kopią zaświadczenia; 5/ Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6/ pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punktach 2/, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2/, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach