Przetargi.pl
Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Zjazd 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 2150605 , fax. 86 2150605
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Zjazd 18 18
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 86 2150605, fax. 86 2150605
    REGON: 20028972100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.biplomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do uzdatniania wody basenowej na pływalnie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków do uzdatniania wody basenowej do następujących pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łomży: 1) Pływalnia Miejska Nr 1, 18-400 Łomża, ul. Niemcewicza 17A 2) Pływalnia Miejska Nr 2, 18-400 Łomża, ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 15 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących środków do uzdatniania wody: Lp. Nazwa J.m. Ilość Cena jedn. netto Wartość netto Cena jedn. brutto Wartość brutto 1 Stabilizowany podchloryn sodu zawierajacy min. 14% aktywnego chloru, przeznaczony do dezynfekcji wody basenowej kg 19634 2 Korektor pH minus w płynie, preparat do uzdatniania wody basenowej zawiera 50% kwasu siarkowego i inhibitory korozji. kg 13215 3 Koagulant - środek do koagulacji wody basenowej, szybkokrystalizujący się w płynien na bazie polichlorku glinu o pH nie wyższym niż 2. kg 2968 4 Środek do neutralizacji podchlorynu sodu na bazie tiosiarczanu sodu o pH 6-9 10% roztworu roboczego. kg 50 5 Tabletki chlorowe w postaci stałej 200 g (zawartość aktywnego chloru ok 90%) o pH poniżej 3 przy rozpuszczalności w wodzie 12g/l, całkowicie rozpuszczalne w wodzie. kg 25 6 Tabletki do fotometru DPD no 1 szt. 8250 7 Tabletki do fotometru Phenol Red szt. 4750 RAZEM 3. Właściwości fizyczne oferowanych środków do uzdatniania wody basenowej muszą umożliwiać automatyczne podawanie w/w środków poprzez stacje uzdatniania wody na poszczególnych pływalniach. 4. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. 5. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia przez Zamawiającego maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy. 6. Środki winny być dostarczane w następujących opakowaniach: podchloryn sodu - do 35 kg kwas siarkowy - do 40 kg koagulant - do 25 kg Gabaryty pojemników muszą być dostosowane do stanowisk przy stacjach uzdatniania wody na pływalniach. 7. Puste opakowania po środkach do uzdatniania wody Wykonawca winien odbierać przy każdej kolejnej dostawie. W przypadku zakończenia współpracy opakowania z ostatniej dostawy Wykonawca odbierze w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. 8. Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faxem, pocztą elektroniczną lub w formie zamówienia telefonicznego przez uprawnionych pracowników ze strony Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga by dostawa była realizowana w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, środkiem transportu Wykonawcy na poszczególne pływalnie, na koszt Wykonawcy, w ilości podanej w zamówieniu. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego, przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 10. Rozładunku dostawy, w tym wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego i podstawienia środków pod stacje uzdatniania wody dokonują pracownicy Wykonawcy. 11. Opakowania na środki uzdatniania wody winny być zamknięte fabrycznie oraz zawierać etykietę producenta z jego nazwą i informacjami dotyczącymi składu chemicznego produktu w języku polskim i opatrzone aktualnym terminem ważności produktu. 12. W przypadku nie spełnienia powyższych wymagań Zamawiający może nie przyjąć dostarczonego zamówienia. 13. W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych, np.: zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach lub bez prawidłowego oznakowania, wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub części, nie później niż w ciągu 24 godzin, chyba że Zamawiający wyznaczy inny termin. 14. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy chemii basenowej. 15. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonej chemii basenowej. 17. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony będzie do zamknięcia jakiejkolwiek z Pływalni objętych niniejszym zamówieniem z winy leżącej po stronie Wykonawcy, m. in. z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej lub dostarczenia chemii o złej jakości, to Wykonawca zapłaci karę umowną i odszkodowanie za każdy dzień przestoju z tytułu utraconych korzyści przez Zamawiającego na zasadach określonych w § 5 wzoru umowy. 18. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu /po 1 kpl na wszystkie obiekty wymienione w ust. 1/ przed podpisaniem umowy aktualne karty charakterystyki, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga dostarczenia ważnego na okres obowiązywania umowy, pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi. 19. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia aktualnych dokumentów o których jest mowa w ust. 18, w przypadku ich zmiany w okresie obowiązywania umowy. 20. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 21. Transport środków do uzdatniania wody do miejsc wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.biplomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach