Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2013-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń, mopów, koszy oraz soli do uzdatniania wody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń, mopów, koszy oraz soli do uzdatniania wody, zwanych dalej wyrobami. Opis wyrobów stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry i ilości wyrobów zawiera załącznik nr 4 do formularza oferty (formularz cen jednostkowych). Ilości wyrobów podane w załączniku nr 4 mają stanowią ilości maksymalne i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości wyrobów, z tym, że nie mniej niż 60 % szacowanej ilości - nie dotyczy zadania nr 1 poz. 15, 16, 24, 25, 26, zadania nr 2 poz. 3-6, zadania nr 4 poz. 2-4, zadania nr 5 poz, 1-2. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystości
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa środków do utrzymania czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków BHP dla Oddziału ZUS w Szczecinie
Dodano: 2016-02-18 - PN - 39/15- dostawa artykułów higienicznych w postaci produktów chemii profesjonalnej
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości
Dodano: 2015-06-24 - Dostawę środków czystościowych i asortymentu do sprzątania do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2014-06-12 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala w Barlinku w celu utrzymania higieny i czystości pomieszczeń.
Dodano: 2014-04-25