Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA POTRZEBY: ODDZIAŁU ZUS W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM - CZĘŚĆ I, ODDZIAŁU ZUS W KOSZALINIE - CZĘŚĆ II, ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE - CZĘŚĆ III.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA POTRZEBY: ODDZIAŁU ZUS W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM - CZĘŚĆ I, ODDZIAŁU ZUS W KOSZALINIE - CZĘŚĆ II, ODDZIAŁU ZUS W ZIELONEJ GÓRZE - CZĘŚĆ III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, z podziałem na części: 1)dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - część I; 2)dla Oddziału ZUS w Koszalinie - część II; 3)dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze - część III; ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH (CZĘŚĆ I LUB/ i CZĘŚĆ II LUB/ i CZĘŚĆ III), Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE OFERTA CZĘŚCIOWA MUSI OBEJMOWAĆ MINIMUM JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Przedmiot zamówienia według klasyfikacji CPV: - 18424300-0 rękawice jednorazowego użytku - 39293000-2 wyroby sztuczne - 24960000-1 różne produkty chemiczne - 39832000-3 produkty do zmywania naczyń - 39811300-3 odświeżacze - 39812000-7 pasty i kremy - 39811000-0 preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach - 39812000-7 pasta BHP - 39811300-3 wc krążek - 39832000-3 płyn do naczyń - 24960000-1 środek do udrażniania rur - 39293000-2 worki na śmieci - 33761000-2 papier toaletowy - 33741000-6 produkty do pielęgnacji rąk - 33763000-6 ręczniki papierowe do rąk - 33711900-6 mydło - 39512100-5 prześcieradło - 39831200-8 detergenty Zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia określają formularze cenowe stanowiące załączniki do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich części zamówienia): 1.Zamawiający kupuje, a Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw środków czystości: a)w partiach, b)w ramach bieżących potrzeb do siedzib Oddziałów ZUS wymienionych w pkt 3.4 ppkt 2, c)na własny koszt, d)w ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy, na podstawie zamówień asorty-mentowo - ilościowych, w formie pisemnej podpisanej przez Zamawiającego. Forma składania zamówienia: poczta elektroniczna lub fax. 2.Środki czystości będą dostarczane do: a)siedziby Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. przy ul. Sikorskiego 42, w godz. od 8.00 do 12.00; b)siedziby Oddziału ZUS w Koszalinie przy ul. J. Fałata 30, w godz. od 8.00 do 12.00; c)siedziby Oddziału ZUS w Zielonej Górze przy ul. Kupiecka 65 (magazyn w piwnicy) w godz. od 8.00 do 12.00. 3.Wykonawca zobowiązuje się do transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Oddziału ZUS, jak również do rozładunku i wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga, aby dostawy realizowane były po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub faksem. 5.Zaoferowane produkty muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone, oryginalne opakowania jednost-kowe producenta, zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, muszą posiadać etykiety identyfikujące dany produkt z dokładnym opisem stosowania i terminem jego ważności, z naniesio-nymi danymi jednoznacznie definiującymi produkt. 6.Oferowane środki czystości ze względu na rodzaj czyszczonej powierzchni powinny posiadać właściwości jakościowe i estetyczne takie same lub lepsze jak środki wymienione w formularzach cenowych. 7.Termin przydatności do użycia środków czystości określonych w formularzach cenowych stanowiących załączniki do SIWZ produktów dostarczonych w danej partii do wskazanej siedziby Zamawiającego musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od daty każdej dostawy. 8.Ilości określone w formularzach cenowych są orientacyjne i podane w celu wyliczenia orientacyjnej wartości przedmiotu zamówienia. 9.Zakres rzeczowy przedmiotu umowy określają formularze cenowe, z zastrzeżeniem, że ilości poszczególnych środków czystości podane w formularzach cenowych są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10.Częstotliwość dostaw jak również rodzaj i ilość środków czystości określana będzie każdorazowo w zależności od potrzeb, w ramach przyjętego formularza cenowego, z zastrzeżeniem, że całkowite zapotrzebowanie na środki czystości łącznie w okresie obowiązywania umowy, nie może przekroczyć całkowitej wartości umowy. 11.Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzania przesunięć ilościowych w ramach asortymentu. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych w danej partii materiałów i z te-go powodu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 13.Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz za wszelkie ewentualne szkody wynikłe z jego użytkowania. 14.Zamawiający dokona odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego w dniu dostawy na podstawie załączonej faktury VAT (zapis dla ZUS Oddział w Zielonej Górze). Zamawiający dokona odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Odbiór będzie potwierdzony na Protokole odbioru ilościowo - jakościowego stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy (zapis dla ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim i Oddziału ZUS w Koszalinie). 15.Cały asortyment musi posiadać odpowiednie dopuszczenie do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. atest PZH lub inny równorzędny certyfikat). 16.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy. Materiały równoważne: 1)Zamawiający dopuszcza składanie materiałów równoważnych (nazwy własne środków czystości podane w formularzach cenowych są przykładowe i określają ich klasę). Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w SIWZ, 2)podane typy produktów są przykładowe, określające jakość, cechy techniczne i użytkowe, 3)materiały muszą występować w jednostkach miary podanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184243000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach