Przetargi.pl
Dostawa środków do sprzątania, środków czystości, oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do sprzątania, środków czystości, oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków do sprzątania, środków czystości oraz worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań: a) Zadanie nr 1 - środki do sprzątania wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ, Ponadto dla zadania nr 1 Wykonawca zapewni: - Wykonawca musi zapewnić możliwość użyczenia 14 szt. systemów dozujących. System powinien umożliwiać podłączenie 4 różnych środków chemicznych. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis systemów dozujących. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy użyczenia dozowników, - Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie personelu Zamawiającego zakończone wystawieniem dokumentu potwierdzającego odbyte szkolenie. - Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę fachowego doradcy przez cały okres trwania umowy oraz fachową pomoc przy wdrażaniu systemów zarządzania jakością, - Wykonawca zapewni bezpłatną pomoc w opracowaniu szczegółowego Planu higieny i dezynfekcji oraz zakresu czynność dla personelu sprzątającego b) Zadanie nr 2 - środki czystości wymienione i w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, c) Zadanie nr 3 - ręczniki i czyściwo wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ, d) Zadanie nr 4 - worki foliowe wymienione w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ e) Zadanie nr 5 - Mopy wymienione i opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które będą ważne i nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP. Każda oferta, podlega indywidualnej ocenie przez Zamawiającego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na druku ZP-17 metodą zero - jedynkową na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Niespełnienie chociaż jednego z wymienionych w tabelach pkt 6.1 warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 5. Wykluczenie Wykonawcy: a) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w przypadku zaistnienia którejkolwiek z przesłanek zawartych w art. 24 Ustawy PZP. b) Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c) Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokumenty wymagane dla Zadania nr 1 - Środki do sprzątania Lp WARUNEK DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU A W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 10 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. tj. Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej jednego zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, b. załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: nie mniejszej wartość zadania. B W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 3. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego 1. Należy dostarczyć próbki zgodnie z opisami zawartymi Formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Karta charakterystyki oferowanego środka do sprzątania 3. Ulotka informacyjna z opisem stosowania, dokładnym opisem (np. procentowym) składem chemicznym b) Dokumenty wymagane dla pozostałych zadań (Zadania nr 2, 3, 4, 5) Lp WARUNEK DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKU A W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: nie mniejszej wartość zadania B W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 4. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach