21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3780919, 3780348 , fax. 041 3780332
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
ul. Gen. F. Rzewuskiego 8 8
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3780919, 3780348, fax. 041 3780332
REGON: 29052485300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI W DZIALE ŻYWIENIA, SŁUŻBIE ZDROWIA ORAZ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I HIGIENY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia określają pakiety: 1. Pakiet I - Dostawa środków do maszynowego mycia zastawy stołowej i kuchennej 2. Pakiet II - Dostawa środków do utrzymania higieny kuchennej 3. Pakiet III - Dostawa materiałów do utrzymania czystości i higieny kuchennej 4. Pakiet IV - Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych 5. Pakiet V - Dostawa środków do utrzymania czystości 6. Pakiet VI - Dostawa do dezynfekcji w służbie zdrowia 7. Pakiet VII - Chemia basen. Do Pakietu I i II Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.Posiadają uprawnienia do serwisowania i wykonywania pomiarów elektrycznych urządzeń wymienionych w Tabeli 1.1 oraz Tabeli 2.1 - Pakiet I i II. 6.Przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.Do Pakietu VII należy dołączyć wykaz basenów stosujących preparaty, określone w załączniku nr 7 z aktualnymi numerami telefonów odbiorów oferowanych preparatów. 8.Do Pakietu I, II należy dołączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, tożsamych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana terminowo i należycie - list referencyjny. 9.Do Pakietu III, IV i V - zgodnie z opisem przedstawionym w każdym pakiecie, należy dostarczyć próbki na poszczególny, wskazany w pakiecie przedmiot zamówienia , na podstawie którego zostanie dokonana ocena, będąca kryterium wyboru Wykonawcy zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien dostarczyć następujące formularze, oświadczenia i dokumenty: 1.Formularze oferty - stanowiące załącznik nr 8 , do niniejszej specyfikacji, oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia wyszczególnionych w rozdz. III stanowiących załączniki: nr 1-7, wypełniony , podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy opieczętowany (pieczątką firmową i imienną ), 2.Wykazy ilościowo - wartościowe z podaniem cen jednostkowych i wartości brutto, oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia wyszczególnionych w rozdz. III stanowiących załączniki: nr 1 - 7 do niniejszej specyfikacji. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków przez Wykonawcę w zakresie określonym w art.22 ust.1 - załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków przez Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. 5.Do Pakietu I i II, w związku z wykonywanym serwisowaniem urządzeń wskazanych w Tabeli 1.1 i 2.1, w celu potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Oferenci zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 5.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, tożsamych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana terminowo i należycie - list referencyjny. 5.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień do serwisowania i naprawy urządzeń wskazanych w Tabeli 1.1 i 2.1 - należy wskazać min. 2 osoby z uprawnieniami. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami podatku do właściwego Urzędu Skarbowego i składek ZUS - załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji. 7.Do pakietu VII - wykaz basenów z telefonami stosującymi oferowane preparaty. 8.Parafowany Projekt Umowy (każda strona)- załącznik nr 12. 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub poświadczone ich kserokopie. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://21wszur.tbu.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystościowych, higienicznych, myjąco-dezynfekujących oraz worków foliowych medycznych, gospodarczych i na zwłoki
Dodano: 2016-04-22 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2016-03-01 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Dodano: 2015-03-05 - zakup i dostawy środków czystości (numer sprawy ZOZ/ZP/16/12/2014)
Dodano: 2014-12-08 - zakup i dostawy środków czystości (numer sprawy ZOZ/ZP/15/11/2014)
Dodano: 2014-11-07 - Zakup wraz z dostawą środków czystości dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach .
Dodano: 2014-02-18 - zakup i dostawy środków czystości (numer sprawy ZOZ/ZP/24/11/2013)
Dodano: 2013-11-19 - zakup i dostawy środków czystości. ZOZ/ZP/22/10/2013
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2013-10-04 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego środków czystości
Dodano: 2013-07-30