Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 168
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6328116 , fax. 016 6328116
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie
ul. Mickiewicza 168 168
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6328116, fax. 016 6328116
REGON: 00030666700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa środków do mycia i dezynfekcji rąk i skóry oraz trudno dostępnych powierzchni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa środków do mycia i dezynfekcji rąk i skóry oraz trudno dostępnych powierzchni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy Pzp, każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wyżej wymienione oświadczenie wraz z wymienionymi dokumentami. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa pkt. A ppkt 1,2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty oznaczone lit. a/ i c/ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument oznaczony lit. b/ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. B. Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. C. Instrukcje preparatu, karty charakterystyki oferowanych preparatów, certyfikaty CE lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa preparatów do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 1 pakiet (zadanie).
Dodano: 2016-07-25 - dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa preparatów dezynfekcyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, dezynfekcji powierzchni i urządzeń medycznych - 7 pakietów.
Dodano: 2016-07-04 - PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW W PAKIECIE I ORAZ ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ BŁON ŚLUZOWYCH W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-06-15 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI ODWRÓCONEJ OSMOZY I LINII WODY DO DIALIZ W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI OBROTOWYCH W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi endoskopowych i wyrobów medycznych.
Dodano: 2016-04-18