Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI-SPR. 19/2020

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2020-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI-SPR. 19/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków do higienizacji, w ilościach w asortymencie następująco: 1. Serwetki gastronomiczne 33x33 cm kolorowe - 20 szt. - zakres podstawowy 400 op. , Zakres opcji 100 op. , razem 500 op. ; 2. Środek do dezynfekcji rąk 1-5 l - zakres podstawowy 101 l , Zakres opcji 99 l , razem 200 l ; 3. Nabłyszczasz do zmywarek przemysłowych - zakres podstawowy 260 l , Zakres opcji 240 l , razem 500 l ; 4. Preparat do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej ze spryskiwaczem 0,5 - 1 l - zakres podstawowy 70 l , Zakres opcji 50 l , razem 120 l ; 5. Mydło do rąk przeciwwirusowe 5 l - zakres podstawowy 100 l , Zakres opcji 50 l , razem 150 l ; 6. Żel (płyn) do zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego 5 l - zakres podstawowy 80 szt. , Zakres opcji - szt. , razem 80 szt. ; 7. Żel do czyszczenia urządzeń kuchennych 500 g - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 40 szt. ; 8. Środek do usuwania osadów mineralnych - odkamieniacz 3-5 l - zakres podstawowy 300 l , Zakres opcji 200 l , razem 500 l ; 9. Proszek do usuwania osadów po herbacie 1-3 kg - zakres podstawowy 80 kg , Zakres opcji 70 kg , razem 150 kg ; 10. Uniwersalny środek do mycia powierzchni roboczych i podłóg op.10 litrów - zakres podstawowy 151 l , Zakres opcji 149 l , razem 300 l ; 11. Uniwersalny płyn do mycia powierzchni roboczych i podłóg 1 l. - zakres podstawowy 151 l , Zakres opcji 149 l , razem 300 l ; 12. Płyn do ręcznego mycia naczyń a 1 l. - zakres podstawowy 201 l , Zakres opcji 199 l , razem 400 l ; 13. Płyn do ręcznego mycia naczyń a 5 l. - zakres podstawowy 1501 l , Zakres opcji 1499 l , razem 3000 l ; 14. Folia aluminiowa - rolka o długości +/- 130 m, szer. 35-45 cm - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ; 15. Torebka foliowa (reklamówka z rączkami) a 100 / 5 litr - zakres podstawowy 501 op. , Zakres opcji 499 op. , razem 1000 op. ; 16. Torebka foliowa (śniadaniowa) a 1000 /1 litr - zakres podstawowy 551 op. , Zakres opcji 549 op. , razem 1100 op. ; 17. Fartuch jednorazowy przedni - zapaska - 50 szt. - zakres podstawowy 80 op. , Zakres opcji - op. , razem 80 op. ; 18. Folia stretch ręczna - rolka szer. 30 cm, dł 300 m.b. - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ; 19. Ścierka kuchenna a 5 szt. 40x40 - zakres podstawowy 1001 op. , Zakres opcji 999 op. , razem 2000 op. ; 20. Płyn do mechanicznego mycia naczyń z dozownikiem, 5 l - zakres podstawowy 1200 l , Zakres opcji 1000 l , razem 2200 l ; 21. Rękawiczki jednorazowe nitrylowe a 100 szt. - zakres podstawowy 1200 op. , Zakres opcji 1000 op. , razem 2200 op. ; 22. Paski testowe do kontroli higieny, do oceny czystości, 50 szt. - zakres podstawowy 5 op. , Zakres opcji - op. , razem 5 op. ; 23. Ręcznik papierowy w rolce - zakres podstawowy 760 szt. , Zakres opcji 740 szt. , razem 1500 szt. ; 24. Papier do pieczenia szer. min. 38 cm, dł. min 50 m - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 40 szt. ; 25. Cerata obrusowa rolka 20mb na tkaninie - zakres podstawowy 520 mb , Zakres opcji - mb , razem 520 mb ; 26. Woreczki sterylne na próbki żywności 250x250 a'100 szt. - zakres podstawowy 51 op. , Zakres opcji 49 op. , razem 100 op. ; 27. Tabletki do zmywarek typu Platinum, Finish (lub równoważne) - zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 5 szt. , razem 11 szt. ; 28. Worki do wyciskania jednorazowe typu STALGAST nr kat. 510010 (lub równoważne) - 100 szt. w rolce - zakres podstawowy 1 op. , Zakres opcji - op. , razem 1 op. ; 29. Paliwo do podgrzewaczy żelowych - 250 ml - zakres podstawowy 61 szt. , Zakres opcji 59 szt. , razem 120 szt. ; 30. Rękawice impregnowane kuchenne termiczne - zakres podstawowy 15 para , Zakres opcji 5 para , razem 20 para ; 31. Preparat do mycia chłodni bez rozmrażania do -30º - opakowanie do 5 l - zakres podstawowy 25 l , Zakres opcji 5 l , razem 30 l ; 32. Silikonowa ściągaczka do wody – KOLORY HACCP 80 szt. - zakres podstawowy 31 op. , Zakres opcji 29 op. , razem 60 op. ; 33. Gąbka /5 szt. - zakres podstawowy 701 op. , Zakres opcji 699 op. , razem 1400 op. ; 34. Ścierka z mikrofibry a 3 szt. - zakres podstawowy 150 op. , Zakres opcji 50 op. , razem 200 op. ; 35. Środek do dezynfekcji powierzchni bez spłukiwania z atomizerem -1 l - zakres podstawowy 251 l , Zakres opcji 249 l , razem 500 l ; 36. Worki maletowane do pakowarek bezkomorowych - 100 szt. - zakres podstawowy 20 op. , Zakres opcji 10 op. , razem 30 op. ; 37. Środek do pianowego mycia powierzchni kuchennych typu FOAM NEUTRAL 333 (lub równoważny) a 5 l. - zakres podstawowy 105 op. , Zakres opcji 95 op. , razem 200 op. ; 38. Sól do zmywarek w tabletkach a'25kg - zakres podstawowy 121 op. , Zakres opcji 119 op. , razem 240 op. ; 39. Serwetki gastronomiczne 15x15 cm białe a 500 szt. - zakres podstawowy 1300 op. , Zakres opcji 1200 op. , razem 2500 op. ; 40. Torebka papierowa 1,5 kg z uszkami - zakres podstawowy 150 szt. , Zakres opcji - szt. , razem 150 szt. ; 41. Szufelka z gumą i zmiotką - komplet - typu VILEDA (lub równoważne) kolory HACCP - zakres podstawowy 30 Kpl. , Zakres opcji 20 Kpl. , razem 50 Kpl. ; 42. Nakładka wymienna na mop płaski szer. 40-42 cm - zakres podstawowy 51 op. , Zakres opcji 49 op. , razem 100 op. ; 43. Świece stołowe gastronomiczne - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ; 44. Wkład filtrujący pasujący do BRITA maxtra a 2 szt. - zakres podstawowy 11 szt. , Zakres opcji 9 szt. , razem 20 szt. ; 45. Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy De Longi, SAECO - zakres podstawowy 26 szt. , Zakres opcji 24 szt. , razem 50 szt. ; 46. Dozownik do płynów dezynfekujących - łokciowy - zakres podstawowy 16 szt. , Zakres opcji 14 szt. , razem 30 szt. ; 47. Odkamieniacz do ekspresów ciśnieniowych - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 25 szt. , razem 55 szt. ; Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG – budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz; ►Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ILOŚĆ - ZAKRES PODSTAWOWY” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w tabeli kolumna „ILOŚĆ - ZAKRES PRAWA OPCJI”. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych ilości osób żywionych. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu). Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. ►Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp. spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r. 3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej:  znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta),  numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu  gramaturę – o ile dotyczy danego produktu. Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę w zależności od rodzaju produktu - przydatności do użycia lub datę gwarancji. 4) Oferowane artykuły jednorazowego użytku muszą być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością, zapewniającego spełnienie przez gotowy wyrób wszystkich wymagań w szczególności wynikających z:  Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające je dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE Nr L 338/4);  Rozporządzenie Komisji (WE) nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz.U.UE.L.2011.12.1 z późniejszymi zmianami); Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów i celu użytkowego do jakiego jest przeznaczony. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być tożsamy z zaoferowanym przez Wykonawcę. Kolorystyka w zakresie poz. Nr 25 - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu katalog cerat obrusowych. Wykonawca zostanie poinformowany o wyborze kolorystyki w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania katalogu. Wybór kolorystyki przez Zamawiającego nie powoduje zmiany ceny produktu określonej w formularzu przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił, które dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 12-miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. ►Zamawiający dopuszcza dla pozycji asortymentowych nr 27, 28, 37 i 41 rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm oraz wskazującym na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU. Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz. 1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry produktu z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty dokumentów zawierających informacje jak powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje produktu równoważnego tylko produkt opisany przez Zamawiającego. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18400000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 3.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310). W przypadku wniesienia wadium w formie określonej jak powyżej, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 54 1010 1078 0105 5913 9120 2000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (materiały, zdjęcia, nazwa produktu i producenta z uwzględnieniem wszystkich parametrów, które określił Zamawiający) – dotyczy tylko przypadków, gdy Wykonawca zaoferował równoważność. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert. Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz z ofertą. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, dotyczące Wykonawcy, składane jest w oryginale. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach