Przetargi.pl
Dostawa środków do dezynfekcji wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do 01.08.2019

Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku ogłasza przetarg

  • Adres: 53439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 783-13-73, , fax. (0-71) 362-15-12
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
    ul. Grabiszyńska 105
    53439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 783-13-73, , fax. (0-71) 362-15-12
    REGON: 93271739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dctk.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do dezynfekcji wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do 01.08.2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy środków do dezynfekcji wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w terminie od dnia podpisania umowy do 01.08.2019r. 1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować dostawy stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie otrzymanego zapotrzebowania określającego zamawiany asortyment oraz ilości. 2. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3. Minimalny termin ważności produktu – 9 miesięcy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony produkt może posiadać termin ważności krótszy niż 9 miesięcy od daty dostawy. 4. Oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne z 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2008 r., Nr 45, poz. 271 ze zm.), spełniać określone przepisami wymagania zasadnicze, posiadać aktualne świadectwa rejestracji. 5. Wykonawca musi zabezpieczyć warunki transportu leków zgodnie z §6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U. Nr 144 poz. 1216). 6. Zamawiający podzielił asortyment na 8 części/pakietów/zadań: Pakiet nr 1. Preparaty do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk, skóry i błon śluzowych. Pakiet nr 2. Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów. Pakiet nr 3. Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Pakiet nr 4. Dezynfekcja powierzchni metodą zamgławiania. Pakiet nr 5. Preparaty odkażania skóry i błon śluzowych i ran. Pakiet nr 6. Preparaty do mycia, dezynfekcji i gruntownego czyszczenia powierzchni i sprzętu medycznego. Pakiet nr 7. Preparaty sterylne. Pakiet nr 8. Preparaty odkażania rąk do istniejących systemów dozowania. 7. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo – cenowy. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość pakietów. 9. Wymagany termin dostawy wynosi 2, 3 lub 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania oraz dotyczy realizacji wszystkich części. 10. Wymagany termin płatności wynosi 60 lub 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury oraz jest oferowany dla wszystkich zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający żąda: 1) Aktualnej koncesji lub zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, które w świetle obowiązującego prawa w Rzeczypospolitej Polskiej uprawniają Wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 i 4 niniejszego rozdziału, składa: 1) pkt 1- informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) pkt 2-4 – dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszych Rozdziale oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 10. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach