Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Dąbrowskiego 10
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2761058 , fax. 017 2761058
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Dąbrowskiego 10 10
38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
tel. 017 2761058, fax. 017 2761058
REGON: 37048251200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.strzyzow.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej w zakresie i ilości określonych w Części XVI -Szczegółowa specyfikacja - formularz cenowy. Oferowane artykuły muszą spełniać wymagania podane w szczegółowej specyfikacji - załączniku nr 1 - formularzu cenowym. 2.Zamówienie zostało podzielone na pakiety w ramach których należy składać oferty: Pakiet 1-Środki do dezynfekcji powierzchni Pakiet 2-Środki do dezynfekcji pola operacyjnego i skóry Pakiet 3-Środki do dezynfekcji narzędzi i aparatury medycznej Pakiet 4-Środki do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych Pakiet 5-Środek do dezynfekcji aparatury anestezjologicznej i inkubatorów Pakiet 6-Środek do mycia i dezynfekcji małych i delikatnych powierzchni i przedmiotów Pakiet 7-Środek do dezynfekcji błon śluzowych Pakiet 8-Preparaty do higienicznego mycia rąk Pakiet 9-Preparaty chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk Pakiet 10-Środki do utrzymania higieny szpitalnej Pakiet 11-Środek do manualnej konserwacji narzędzi chirurgicznych Pakiet 12-Emulsja do pielęgnacji rąk Pakiet 13-Środek do dezynfekcji narządzi chirurgicznych na bazie aldehydu glutarowego Pakiet 14-Środek do czyszczenia i dezynfekcji wanien kąpielowych Pakiet 15-Płynny preparat do mycia i płukania w płuczkach - dezynfektorach basenów szpitalnych Pakiet 16-Środki myjące i dezynfekujące do myjni endoskopowej INNOVA E2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem wymaganym przez Zamawiającego jest zrealizowanie bądź realizacja w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom będącym przedmiotem niniejszego postępowania. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 Poz. 177 z późn.zm.)-zał.2 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r Nr 19 Poz. 177 z późn.zm.)-zał.3 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-zał.4 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem-zał.5 5.Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie-zał.6 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają w.w. dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum do oferty należy złożyć załączniki nr 2 i 4 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.strzyzow.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa preparatów do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 1 pakiet (zadanie).
Dodano: 2016-07-25 - dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa preparatów dezynfekcyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, dezynfekcji powierzchni i urządzeń medycznych - 7 pakietów.
Dodano: 2016-07-04 - PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW W PAKIECIE I ORAZ ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ BŁON ŚLUZOWYCH W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-06-15 - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI ODWRÓCONEJ OSMOZY I LINII WODY DO DIALIZ W PAKIECIE I ORAZ PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI OBROTOWYCH W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi endoskopowych i wyrobów medycznych.
Dodano: 2016-04-18