Przetargi.pl
Dostawa środków do dezynfekcji

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 16 677 52 77, , fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do dezynfekcji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. nr 1 – Dezynfekcja skóry i błon śluzowych I - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 2 – Dezynfekcja skóry i błon śluzowych II - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 3 – Dezynfekcja i mycie rąk I - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 4 - Dezynfekcja i mycie rąk II - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 5 – Dezynfekcja i mycie powierzchni I - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 6 - Dezynfekcja i mycie powierzchni II - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 7 – Dezynfekcja i mycie powierzchni III - 1 poz. asort. w ilości 160 op.; Zad. nr 8 – Dezynfekcja i mycie powierzchni IV - 1 poz. asort. w ilości 36 op.; Zad. nr 9 – Dezynfekcja i mycie narzędzi chirurgicznych I - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 10 – Dezynfekcja i mycie narzędzi chirurgicznych II - 1 poz. asort. w ilości 50 op.; Zad. nr 11 - Dezynfekcja i mycie narzędzi chirurgicznych III - 1 poz. asort. w ilości 20 op.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3 Decyzja Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym – dot. produktów leczniczych. 4 Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym – dot. produktów biobójczych. 5 Aktualne karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego – dot. produktów biobójczych i wyrobów medycznych. 6 Ulotki informacyjne zawierające opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie. 7 Deklaracja zgodności produktu zakwalifikowanego jako wyrób medyczny – w przypadkach wymaganych prawem. W przypadku, gdy produkt nie jest wyrobem medycznym, należy złożyć stosowne oświadczenie. 8 Dokumenty potwierdzające zgłoszenie do portalu Notyfikacji produktów kosmetycznych – dot. produktów kosmetycznych. 9 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. Jeżeli wykonawca nie dołączy do oferty tego dokumentu to należy wskazać adres strony internetowej z której można go pobrać. Informację tą należy wpisać w wskazanym miejscu, tj. na str. 2 załącznika nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach