Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44190 Knurów, ul. Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 8
44190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
REGON: 24129721700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego podelga na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 7 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany: • w części 3 poz. 1, 2, 3, 4; części 4 poz. 1, 2; części 14 poz. 1, 3 asortyment był produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne; • w części 5 poz. 1, 2; części 6 poz. 1, 2; części 7 poz. 1; części 8 poz. 1, 2, 3; części 9 poz. 1, 2; części 10 poz. 1, 2, 3, 4, 6; części 11 poz. 1, 2, 3, 4; części 12 poz. 1, 2; części 13 poz. 1 asortyment był wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; • w części 1 poz. 1, 3; części 2 poz. 3, 4; części 8 poz. 4; część 15 poz. 1 asortyment był produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; • w części 1 poz. 2, 5; części 2 poz. 1, 2 asortyment był kosmetykiem zgodnie z ustawą o kosmetykach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w części. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane sukcesywnie według potrzeb zamawiającego przez okres 12 miesięcy licząc od: - dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 01.09.2018 r. – dot. części od 1 do 6, od 8 do 9, od 11 do 14 - 11.10.2018 r. – dot. części 7, 10, 15. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 221000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24455000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 7 wypełniony, podpisany i opieczętowany przez Wykonawcę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej/konsorcjum. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną