Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi Pakiet Nr II Dezynfekcja powierzchni rąk oraz chirurgiczne mycie rąk

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2828022, 2828081
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 18 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2828022, 2828081
    REGON: 91134433200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi Pakiet Nr II Dezynfekcja powierzchni rąk oraz chirurgiczne mycie rąk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na pakiety: Pakiet Nr I Dezynfekcja skóry, endoskopów, narzędzi Pakiet Nr II Dezynfekcja powierzchni rąk oraz chirurgiczne mycie rąk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244316000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ. Dopuszcza się przetworzenie w/w formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2.Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania 3.Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą techniką. 5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi (w terminie składania oferty) przepisami. 6.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, jeżeli jest to przewidziane odrębnymi przepisami z wyodrębnieniem podatku VAT oraz uwzględniać wzrost cen w ciągu obowiązywania umowy. Cena powinna obejmować koszty wykonania całości zamówienia, w tym koszty transportu do siedziby Zamawiającego. 7.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty/strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 9.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 10.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 11.Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 12.Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty): 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1 do specyfikacji; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności; 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. 8.Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 3 usługobiorców; 9.Wyniki badań przeprowadzonych przez PZH lub akredytowane laboratorium z krajów UE (notyfikacja certyfikat zarządzania jakością ISO) potwierdzające skuteczność bójczą (dotyczy pakietu 2 zadanie 1,2,3, pakietu 1 zadanie 3,4,5). 10.Deklaracja zgodności CE (dot. pakietu 2 zadanie nr 1,2; pakietu 1 zadanie 3,4,5), 11.Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na dostawę produktów leczniczych, 12.Decyzja, pozwolenie na obrót produktem biobójczym (dotyczy pakietu 2, zadania nr 3), 13.Wpis do rejestru wyrobów medycznych (dotyczy pakietu nr 1 zadania 3,4,5, pakietu 2 pozycji 1,2). 14.Oryginalna karta charakterystyki preparatu (dot. pakietu 1 zad. 1,2,3,4,5; pakietu 2 zad. 1,2,3,5,6) 15.Wymagana pozytywna Opinia Kliniczna Instytutu Matki i Dziecka (dot. pakietu 1 zad. nr 3; pakietu 2 zad. 2). 16.Pozytywna opinia Olympus Optical do dez. endoskopów (dot. pakietu 1 zad. 3,4,5) 17.Świadectwo Rejestracji lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych oraz charakterystykę produktu leczniczego i ulotkę potwierdzone przez Ministerstwo Zdrowia (dotyczy pakietu 2 zadania 5,6, oraz Pakietu 1 Zadanie 1,2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną