Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych (ubrania operacyjne), sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych (ubrania operacyjne), sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, wyrobów medycznych (ubrania operacyjne), sprzętu medycznego jednorazowego w podziale na 7 zadań. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia użyto produktów posiadających dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP (według wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ) – dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2, zadania nr 3, zadania nr 6, zadania nr 7. Dla zadania nr 4 i zadania nr 5 – Wykonawca do oferty załączy świadectwo dopuszczające produkty do obrotu i używania – dot. zadania nr 4 i zadania nr 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy nie więcej niż o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach spowodowanych sytuacją, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie udzielania zamówienia, przedmiot zamówienia może być zrealizowany w mniejszym zakresie niż jest to określone w ustępie powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: dla zadania nr 1 – 120,00 zł (słownie: złotych sto dwadzieścia groszy 00/100), dla zadania nr 2 – 3 300,00 zł (słownie: złotych trzy tysiące trzysta groszy 00/100), dla zadania nr 3 – 1 450,00 zł (słownie: złotych jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 4 – 500,00 zł (słownie: złotych pięćset groszy 00/100), dla zadania nr 5 – 100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100), dla zadania nr 6 – 50,00 zł (słownie: złotych pięćdziesiąt groszy 00/100), dla zadania nr 7 – 20,00 zł (słownie: złotych dwadzieścia groszy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. 4) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach