Przetargi.pl
„Dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”

SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 327 519 844
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
    ul. Chełmońskiego 28
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6164482 w. 292, fax. 327 519 844
    REGON: 27064118400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa środków dezynfekcyjnych do Apteki do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 pakietów:Pakiet 1DEZYNFEKCJA 1; Pakiet 2 DEZYNFEKCJA 2; Pakiet 3 DEZYNFEKCJA 3; Pakiet 4 DEZYNFEKCJA 4; Pakiet 5 DEZYNFEKCJA 5; Pakiet 6 DEZYNFEKCJA 6; Pakiet 7 DEZYNFEKCJA 7; Pakiet 8 DEZYNFEKCJA 8; Pakiet 9 DEZYNFEKCJA 9; Pakiet 10 DEZYNFEKCJA 10; Pakiet 11 DEZYNFEKCJA 11; Pakiet 12 DEZYNFEKCJA 12; Pakiet 13 DEZYNFEKCJA 13; Pakiet 14 DEZYNFEKCJA 14; Pakiet 15 DEZYNFEKCJA 15; Pakiet 16 DEZYNFEKCJA 16;Pakiet 17 DEZYNFEKCJA 17; Pakiet 18 DEZYNFEKCJA 18; Pakiet 19 DEZYNFEKCJA 19; Pakiet 20 DEZYNFEKCJA 20
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.20) Dla pakietów 1-20 w celu potwierdzenia dokonania oceny parametrów technicznych w ramach przyjętego kryterium oceny, do oferty należy dołączyć: PAKIET 1 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) poz.nr 2 karta produktu (ulotka) poz.nr 4 karta produktu (ulotka) poz.nr 5 karta produktu (ulotka) PAKIET 2 poz.nr 1 karta produktu (ulotka); Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innego równoważnego poz.nr 2 karta produktu (ulotka) poz.nr 3 karta produktu (ulotka) poz.nr 4 karta produktu (ulotka) poz.nr 5 karta produktu (ulotka) poz.nr 6 karta charakterystyki poz.nr 7 karta produktu (ulotka) poz.nr 8 karta produktu (ulotka) poz.nr 9 karta produktu (ulotka) poz.nr 10 karta produktu (ulotka) PAKIET 3 poz.nr 2 karta charakterystyki PAKIET 4 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) poz.nr 3 karta produktu (ulotka) PAKIET 5 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) poz.nr 2 karta produktu (ulotka) poz.nr 3 karta produktu (ulotka) poz.nr 4 karta produktu (ulotka),opinia możliwości stosowania w pionie żywieniowym, opinia możliwości stosowania w oddziałach dziecięcych poz.nr 5 karta produktu (ulotka) poz.nr 6 karta produktu (ulotka) poz.nr 7 karta produktu (ulotka) poz.nr 8 karta produktu (ulotka) poz.nr 11 karta produktu (ulotka) poz.nr 12 karta produktu (ulotka) PAKIET 6 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) poz.nr 2 karta produktu (ulotka) poz.nr 3 karta produktu (ulotka),opinia możliwości stosowania w pionie żywieniowym, opinia możliwości stosowania w oddziałach dziecięcych poz.nr 4 karta produktu (ulotka) PAKIET 7 poz.nr 1 Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innego równoważnego poz.nr 2 karta produktu (ulotka) poz.nr 4 karta produktu (ulotka),Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innego równoważnego poz.nr 5 karta produktu (ulotka) poz.nr 6 karta produktu (ulotka) poz.nr 7 karta produktu (ulotka), Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innego równoważnego poz.nr 8 karta produktu (ulotka), Opinia Instytutu Matki i Dziecka lub innego równoważnego poz.nr 12 badania skuteczności działania PAKIET 8 poz.nr 1 karta produktu (ulotka); karta charakterystyki poz.nr 2 karta produktu (ulotka) PAKIET 9 poz.nr 3 Potwierdzenie kompatybilności z poz.1i2 PAKIET 10 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 11 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 12 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 13 poz.nr 2 karta produktu (ulotka) poz.nr 3 Potwierdzenie kompatybilności PAKIET 14 poz.nr 2 karta produktu (ulotka) PAKIET 15 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 16 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 17 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 18 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 19 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) PAKIET 20 poz.nr 1 karta produktu (ulotka) Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Rozdz. V ( poniższa numeracja jak w SIWZ) 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach