Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, Pl. K. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 572 67 00 do 04 , fax. 65 572 11 01
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
    Pl. K. Marcinkowskiego 8/9
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 65 572 67 00 do 04, fax. 65 572 11 01
    REGON: 41105015500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalgostyn.pl (zakładka nowy BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik nr 2 do siwz. Realizacja zamówienia nastąpi na zasadach określonych w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2. Oferowany przez Wykonawcę towar musi posiadać: 1) w przypadku wyrobów medycznych: wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r. poz.175 ze zm.) tj. Deklarację Zgodności CE lub certyfikat CE lub Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. 2) w przypadku wyrobów biobójczych: Decyzję Ministra Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem biobójczym zgodnie z przepisami ustawy o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2231). 3) w przypadku wyrobów leczniczych: dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4) w przypadku produktów kosmetycznych: dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z 30 listopada 2009r. t.j. notyfikacja w systemie : Cosmetic Products Notification Portal Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania po zawarciu umowy okazania się przez Wykonawcę stosownymi dokumentami, o których mowa w powyższych ppkt 1-4, potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. W/w dokumenty zostaną przedłożone przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania wezwana. 5) być zgodny z normami (w zależności od produktu): a) NF S94-402-1 (maj 2004) b) PN-EN 13704 c) PN-EN 16615 d) PN-EN 14937 e) PN-EN 14885 f) PN-EN 14476 6) w dniu dostawy do zamawiającego posiadać nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od stawiania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - (wg zał. nr 1 do SIWZ). 2) Formularz asortymentowo - cenowy wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) - (wg zał. nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 3 do SIWZ). 4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązują się przekazać (bez wezwania) Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg zał. nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach