Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 062 566 , fax. 774 062 567
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. 24 Kwietnia 5
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 774 062 566, fax. 774 062 567
    REGON: 31466100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: Pakiet 1 – dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi w myjniach-dezynfektorach i do dezynfekcji zanurzeniowej - wg zał. 2/1 do SIWZ, Pakiet 2 - dostawa preparatów do pielęgnacji narzędzi i powierzchni stalowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, Pakiet 3 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji skóry rąk i ciała - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, Pakiet 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji skóry przed zabiegami chirurgicznymi, szczepieniami, iniekcjami, do dezynfekcji błon śluzowych - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, Pakiet 5 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych – wg zał. 2/5 do SIWZ, Pakiet 6 - dostawa preparatów do dekontaminacji sprzętu endoskopowego - wg zał. 2/6 do SIWZ, Pakiet 7 - dostawa preparatów do dekontaminacji sprzętu endoskopowego - wg zał. 2/7 do SIWZ, Pakiet 8 - dostawa preparatów do dekontaminacji sprzętu endoskopowego i narzędzi chirurgicznych – wg zał. 2/8 do SIWZ, Pakiet 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego - wg zał. 2/9 do SIWZ, Pakiet 10 – dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych, sprzętu USG i optyk - wg zał. 2/10 do SIWZ, Pakiet 11 – dostawa gazików i chusteczek do dezynfekcji skóry - wg zał. 2/11 do SIWZ, Pakiet 12 – dostawa preparatów do pielęgnacji cewnika moczowego - wg zał. 2/12 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. 3. Uwaga: 1)* Pakiety 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12: Zamawiający wymaga, nie później niż 3 dni przed zawarciem umowy, dostarczenia aktualnych kart charakterystyki w formie elektronicznej na wskazany adres e-mailowy. 2) Pakiety 3 do 12: Oferowany asortyment musi posiadać na opakowaniach oryginalne etykiety w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza etykiet w innej formie (np. naklejane) na obcojęzyczne opakowanie. 3) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą: a) dot. pakietu nr 2: dokumentów potwierdzających rejestrację produktu jako wyrób medyczny (pozycja 4) i dokumentów potwierdzających kompatybilność materiałową z: anodyzowanym aluminium, stalą, silikonem, miedzią (pozycja 5), b) dot. pakietu nr 6: 1 wanienki przeznaczonej do dezynfekcji endoskopów o pojemności 10l i wymiarach 765x185x125. Po zakończeniu realizacji umowy wanienki stają się własnością Zamawiającego. c) dot. pakietu nr 8: Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą wanienki przeznaczonej do dezynfekcji endoskopów o pojemności 10l i wymiarach 800 mm x230mmx150mm. Po zakończeniu realizacji umowy wanienki stają się własnością Zamawiającego. 4. Nie później niż 3 dni przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki w formie elektronicznej (dot. pakietów 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12) na wskazany przez Zamawiającego adres e-mailowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 – 860,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 2 – 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 3 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100 gr), pakiet nr 4 – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100 gr), pakiet nr 5 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100 gr) pakiet nr 6 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100 gr), pakiet nr 7 – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100 gr), pakiet nr 8 – 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia zł 00/100 gr), pakiet nr 9 – 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100 gr), pakiet nr 10 – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 11 – 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto zł 00/100 gr), pakiet nr 12 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XIV.1 SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 i z 2015r. poz.978 i 1240). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy) Wykonawca dołącza do oferty kopię dowodu jego wpłaty. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać numer postępowania przetargowego: AZ-P.2019.12 oraz nr pakietu / -ów, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: BNP Paribas, numer konta 40 1600 1055 1842 3925 6000 0010. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. W ofercie (formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń / gwarancji: a) z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, - odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp, b) Wymagane jest złożenie oryginału dokumentu (w formie pisemnej w postaci papierowej) w Dziale Ekonomiczno-finansowym pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, do upływu terminu składania ofert; kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/12 do SIWZ), c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp): c.1) PAKIET 3: 1. Pozycja 1: Dokument potwierdzający spełnianie normy EN 1500 w czasie do 30 s, 2. Pozycja 2: Dokument zawierający zgłoszenie do CPNP (Cosmetic Products Notyfikation Portal) oraz oświadczenie dot. posiadania pozytywnej opinii IMiDz, 3. Pozycja 1, 3, 4: Dokument rejestracji lub zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria; c.2) PAKIET 4: 1. Pozycje 1, 3, 4, 5, 6, 7: W przypadku antyseptyków (produktów leczniczych) przeznaczonych do dezynfekcji przed zabiegami z naruszeniem ciągłości skóry oraz do dezynfekcji błon śluzowych - dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu przez Ministra Zdrowia, charakterystykę produktu leczniczego i etykietę produktu zaakceptowaną przez Ministra Zdrowia (nie wymaga się raportów z badań), 2. Pozycje 8, 9, 10, 11, 12, 13: W przypadku preparatów zarejestrowanych jako wyrób medyczny - oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE; c.3) PAKIET 5: 1. Pozycja 4, 5 – dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia został przebadany zgodnie z normą EN 16615:2015; 2. Wszystkie pozycje: a) Dokument rejestracji lub zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE, b) Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria; c.4) PAKIET 6: 1. Pozycja 1: a) Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria, b) opinia firmy Olympus o możliwości użycia do danego sprzętu lub oświadczenie producenta preparatu o kompatybilności z endoskopami Olympus, 2. Wszystkie pozycje: Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE; c.5) PAKIET 7: 1. Pozycja 2: a) Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria, b) opinia firmy Olympus o możliwości użycia do danego sprzętu, lub oświadczenie producenta preparatu o kompatybilności z endoskopami Olympus, 2. Wszystkie pozycje: Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE; c.6) PAKIET 8: 1. Pozycja 2: a) Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria, b) opinia firmy Olympus o możliwości użycia do danego sprzętu, LUB oświadczenie producenta preparatu o kompatybilności z endoskopami Olympus, 2. Wszystkie pozycje: Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE; c.7) PAKIET 9: Wszystkie pozycje: a) Dokument rejestracji lub zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE, b) Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria. c.8) PAKIET 10: 1. Pozycja 1, 2, 5, 6: dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia został przebadany zgodnie z normą EN 16615:2015, 2. Wszystkie pozycje: a) Dokument rejestracji lub zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE, b) Poz. 1, 2, 4, 5, 6: Dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/ i Normom Polskim (normy co najmniej fazy II etap 1 dotyczące obszaru medycznego) przez certyfikowane laboratoria w zakresie skuteczności wirusobójczej; c.9) PAKIET 11: Pozycje 1, 2, 3, 4, 5: Dokument rejestracji lub zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE. c.10) PAKIET 12: a) Dokument rejestracji lub zgłoszenia w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, b) oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE, z dokładnym oznaczeniem, do którego pakietu i pozycji odnosi się dany dokument. d) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, e) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy), f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), g) Kopię dowodu wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach