Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 – Dezynfekcja skóry Zadanie nr 2 – Dezynfekcja błon śluzowych Zadanie nr 3 – Dezynfekcja przez zamgławianie Zadanie nr 4 – Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja skóry rąk Zadanie nr 5 – Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych w oddziale noworodkowym i niemowlęcym Zadanie nr 6 – Dezynfekcja endoskopów i narzędzi Zadanie nr 7 – Dezynfekcja powierzchni, sprzętów medycznych, miejsc trudno dostępnych Zadanie nr 8 – Chusteczki do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 9 – Dezynfekcja maszynowa Zadanie nr 10 - Środki antyseptyczne i dezynfekujące Zadanie nr 11 - Środki antyseptyczne i dezynfekujące 3. Wspólny Słownik Zamówień: • 33.63.16.00-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. 5. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących załącznikach: a) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 8. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. Uwaga: W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego). 9. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na środki do dezynfekcji równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna środki i sprzęt do dezynfekcji o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do przedłożenia próbek w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, na podstawie których Zamawiający stwierdzi, czy dany produkt jest produktem równoważnym, biorąc pod uwagę załączone karty charakterystyki produktu. 11. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych, na podstawie zapotrzebowań w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zamówienia, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8.00 – 14.00. 12. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Magazynu Szpitala Zamawiającego w Garwolinie, ul. Lubelska 50. 13. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 14. Wykonanie dostawy następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiającego -zamówienie obejmuje rozładunek i dostawę 15. Wykonawca winien załączyć do oferty materiały informacyjne – pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (zakreślone z opisem: nr zadania i nr pozycji). 16. Oferowane środki do dezynfekcji powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad i nie obciążone prawami osób trzecich oraz powinny posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 19. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 20. Strony dopuszczają zmianę sposobu konfekcjonowania - wielkości opakowania, wtedy nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu - przy niezmienionym produkcie i cenie nie wyższej niż w ofercie. 21. Należność za dostarczony towar płacona będzie przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach