Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2758501, 2758554 , fax. 242 752 627
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Słowackiego 32
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2758501, 2758554, fax. 242 752 627
    REGON: 30676200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozsierpc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych podzielonych na 11 pakietów. Pakiet Nr 1 - Preparaty do odkażania błon śluzowych i ran/ Preparaty octenidyny.; Pakiet Nr 2 – Preparaty do odkażania błon śluzowych i ran / Preparaty poliheksanidyny; Pakiet Nr 3 – Preparaty do dezynfekcji skóry pacjentów przed iniekcjami, zabiegami; Pakiet Nr 4 – Manualna dezynfekcja narzędzi i sprzętu endoskopowego; Pakiet Nr 5 - Maszynowa dezynfekcja narzędzi , sprzętu endoskopowego; Pakiet Nr 6 – Dezynfekcja dużych powierzchni; Pakiet Nr 7 - Dezynfekcja powierzchni trudnodostępnych, Pakiet Nr 8 – Dezynfekcja sprzętu i powierzchni w oddziale noworodkowym i dziecięcym; Pakiet Nr 9- Mycie i dezynfekcja chirurgiczna rąk przed zabiegami operacyjnymi / Mycie i pielęgnacja rąk i ciała.; Pakiet Nr 10- Dezynfekcja sprzętu Ultrasonograficznego chusteczki sporobójcze, chłonne podkłady; Pakiet Nr 11- Osłony na basen.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania koncesji. Ponadto Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: a) W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Tak złożone oświadczanie Zamawiający uzna za aktualne i nie będzie wzywał Wykonawcy do ponownego jego złożenia. b) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A, B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wykaz asortymentowo-cenowy wraz z podaniem cen według opisanych rubryk (w zakresie oferowanych pakietów) 4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. II. Materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia . Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane oznaczenie CE, jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej, ulotki informacyjne, dokumenty potwierdzające żądane spektrum działania, wymagane opinie wynikające z opisu przedmiotu zmówienia, karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, w języku polskim - wymagane w terminie 5 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Dokumenty muszą zostać dostarczone w formie elektronicznej w formacie pdf na adres e-mailowy dokumenty.elektroniczne@spzzozsierpc.pl 1. Zamawiający wymaga, aby w przypadku produktów leczniczych w ofercie dostarczyć: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym – wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji - Ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o urzędzie rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 2 Zamawiający wymaga zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami zasadniczymi tj, zgodność z krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm europejskich zharmonizowanych z Dyrektywą 93/42/EWG o wyrobach medycznych. 3. Zamawiający wymaga, aby do oferowanych produktów kosmetycznych posiadał w ofercie potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 roku dotyczącego produktów kosmetycznych (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 342 z dnia 22 grudnia 2009 r.). 4. Zamawiający wymaga, aby do oferowanych produktów biobójczych do oferty dołączyć pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym – wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji - Ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o urzędzie rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 5. Celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy dostarczyć- załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany (spektrum i czas działania danego preparatu dezynfekcyjnego) i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej fazy II, dot. obszaru medycznego). W razie braku dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Prezesa URPLWMiPB np. badania Państwowego Zakładu Higieny – dotyczy: • Pakietu nr 4 poz. 1 oraz do Pakietu nr 6 poz. 2,4 - dla preparatu oferowanego Zamawiający wymaga dodatkowo dokumentu potwierdzającego działanie bójcze wobec spor - Cl. Difficile 027; • Pakietu Nr 4 poz. 1 - opinia producenta sprzętu endoskopowego Olympus, dopuszczającego produkty pod względem tolerancji materiałowej endoskopów; • Pakietu Nr 5 poz. 1, 2. - opinia producenta sprzętu endoskopowego Olympus, dopuszczającego produkty pod względem tolerancji materiałowej endoskopów oraz opinię firmy Endo Elektronik Sp. z o.o. do stosowania w myjni endoskopowej CYW 100; • Pakietu nr 1 poz. 1; Pakietu nr 2 poz. 1, 3; Pakietu nr 3 poz. 1; Pakietu nr 6 poz. nr 1, Pakietu nr 7 poz. 1,2 ; Pakietu nr 8 poz. 1. Wymagane dokumenty -pozytywna opinia kliniczna Instytutu Matki i Dziecka potwierdzająca, że oferowane środki mogą być stosowane w oddz. Pediatrycznym /Noworodkowym. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wymaganie CE, być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z: Ustawa z dnia 6 września 2010 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z późn. zm.); Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186); Ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 662). 7. Skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych powinna być potwierdzona metodami przewidzianymi do określenia skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników, który dotyczy obszaru medycznego i danego zastosowania. 8. Dotyczy Pakietu nr 9: - Preparat do dezynfekcji (odkażania) rąk i skóry musi być gotowy do użytku, nie wymagać żadnych czynności przygotowawczych, - Wymagana ilość do jednorazowego higienicznego odkażania rąk ≤ 3ml w czasie 30 s. - Preparaty w postaci opakowania butelka musi być dostosowany do użycia w dozownikach posiadanych przez Zamawiającego. W przypadku braku kompatybilności z dozownikami Zamawiającego Wykonawca zapewnia dozowniki w ilości ok. 300 szt. na okres związania umową w formie użyczenia i zapewnia ich konserwację i naprawy. - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do używania wliczonego w cenę preparatu Programu „ 5 Momentów higieny rąk” wg WHO w zakresie kontynuacji programu 5 momentów higieny rąk wg WHO. - Zamawiający wymaga, aby osoby szkolące pracowników, posiadały certyfikat WHO, który będzie potwierdzał wiedze merytoryczną i umiejętności prowadzenia szkoleń z tego zakresu. - Materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu szpitala wizualizacje/instrukcje stanowiskowe higieny rąk wg WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz w języku polskim ma na myśli również prezentacje multimedialne, wizualizacje, formularze oceny i obserwacji i inne narzędzia. - Zamawiający po przeprowadzeniu szkoleń i obserwacji w podległych jednostkach, wymaga od Wykonawcy przedstawienia raportu wyników dla konkretnych jednostkach, który będzie zawierał informacje zwrotne ( indywidualne raporty dla wszystkich oddziałów ich przedstawienie i omówienie w poszczególnych oddziałach oraz opracowanie raportu końcowego). - Zamawiający wymaga, aby przedstawiony raport końcowy zawierał informacje wg wytycznych WHO tj.: Analizę podstaw samooceny WHO wg. Kategorii: zmiana systemowa, szkolenia i edukacja, ocena i informacja zwrotna, przypominacze w miejscu pracy, klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa, propozycję działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk zgodnych z wytycznymi WHO wg powyższych kategorii, analizę wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO wg podziału liczbowego i procentowego na grupy zawodowe, momenty w których personel powinien dezynfekować ręce, 60 tablic instrukcji, wodoodpornych, w oryginalnej kolorystyce WHO, w języku polskim – 5 momentów higieny rąk wg WHO wliczone w cenę pozycji. 9. Dotyczy Pakietu nr 6, nr 7: Zamawiający wymaga wdrożenia na czas trwania umowy programu monitorującego poziom higieny szpitalnej bazującego na wytycznych Centers for Disease Control and Prevention. W skład programu mają wchodzić narzędzia badawcze: żel fluorescencyjny – 20 kwartalnie, latarka UV, elektroniczne urządzenie do rejestracji danych, możliwość rejestrowania danych z sal chorych bloków operacyjnych, szkolenie personelu, kolorowe, porównawcze raporty monitorujące poziom higieny szpitalnej (podział na oddziały, wybrane powierzchnie najczęściej dotykane wg CDC). Odpowiedzialnym za program będzie pracowni szpitala wskazany przez Zamawiającego, a czas trwania monitoringu poziomu higieny uzgodniony przez obie strony na czas trwania umowy. 10 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wyrobów medycznych w ofercie dostarczyć: Potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub potwierdzenie o przeniesieniu do bazy danych - Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zmianami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach