Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7437600 , fax. 029 7437605
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
    ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 1
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7437600, fax. 029 7437605
    REGON: 00030872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków dezynfekcyjnych, wymienionych w pakietach od nr 1 do nr 3 dla potrzeb Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie- szczegółowa oferta cenowa załącznik nr 2. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w dotyczących przedmiotu zamówienia przepisach i normach, w tym w wyszczególnionych niżej: a) ustawie z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2004 r Nr 53, poz.533 z późn. zm) b) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11 sierpnia 2005 roku w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów (Dz. U. z 2005 r Nr 160, poz.1358) c) ustawie z dnia 27 lipca 2001 roku o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. z 2001 r Nr 126, poz.1379 z późn. zm) d) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 29 listopada 2002 roku w sprawie organów opiniodawczych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. z 2002 r Nr 209, poz.1782) e) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 roku w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z 2004 r Nr 100, poz.1027) f) ustawie z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (Dz. U. z 2005 r Nr 180, poz.1491) g) rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 roku w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz. U. z 2003 r Nr 16, poz.150) 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Ogólne warunki: a) W celu ujednolicenia warunków oceny wartości ofert Zamawiający wprowadza następującą klasyfikację właściwości użytkowych preparatów do dezynfekcji narzędzi i powierzchni: ? B - preparaty bakteriobójcze. ? Tbc- preparat prątkobójcze. ? F - preparat grzybobójcze. ? V - preparat o pełnej wirusobójczości. ? S - preparat sporobójcze. b) Zamawiający wymaga następujących dokumentów a. Właściwe dla produktu dokumenty potwierdzające pozwolenie na obrót. b. Dokumenty potwierdzające żądane spektrum działania. c. Ulotki informacyjne o preparatach d. Karty charakterystyki preparatów 5. Warunki dostawy. a) Dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) Miejsce dostawy - Apteka Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków , ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d) Czas realizacji dostawy do 2 dni od złożenia zamówienia, a dla dostaw awaryjnych 24 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ? dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; ? zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. b) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia: ? Wykonawcy, którzy posiadają w języku polskim katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany materiał, ? Wykonawcy, którzy posiadają dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami zgodnie z zapisem rozdziału. 3 ust.2 i ust. 4 SIWZ. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach