Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA BAZ ZABIEGOWYCH W UZDROWISKO KOŁOBRZEG S.A..

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA BAZ ZABIEGOWYCH W UZDROWISKO KOŁOBRZEG S.A..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa dla baz zabiegowych w Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. środków dezynfekcyjnych, wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załącznikach nr 1 do niniejszej specyfikacji. Artykuły o podanych w wykazie nazwach handlowych nie są artykułami bezwzględnie wymaganymi. Wykonawca może zaoferować artykuły o innej nazwie, lecz tym samym zastosowaniu i właściwościach, jak środki wskazane przez zamawiającego, artykuły muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Do obowiązków wykonawcy należeć jednak będzie wykazanie, w przypadku wątpliwości, że inne niż wskazane przez zamawiającego środki, nie są gorszej jakości. 2. Zamawiane artykuły, dostarczane powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje: nazwa producenta towaru, nazwa i cechy produktu, w tym termin przydatności do użycia, ilość sztuk w opakowaniu lub masa towaru, jeżeli towar dostarczany jest w opakowaniach zbiorczych, opis środków bezpieczeństwa podczas stosowania preparatu. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznie wymaganymi i ich dostawa może się wahać, w zależności od potrzeb zamawiającego, w zakresie do 10% zamówienia określonego w załączniku nr 1. 3. Preparaty w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty, np. zgłoszone do obrotu na terenie RP: Prawo farmaceutyczne - Dz. U. nr 53 poz. 533 z dnia 14.03.2004 r. z późniejszymi zmianami, Ustawa o produktach biobójczych - Dz. U. nr 175 poz. 1433 z dnia 13.09.2002 r. - z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 1852 z 2003 r., Dz. U. nr 173 poz. 1808 z 2004 r., Dz. U. nr 180 poz. 1491 z 2005 r.) (Dz. U. nr 39 poz. 252 z 2007 r. Tekst jednolity). Rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej - Dz. U. nr 140 i 142 z 2002 r. z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 2 poz. 8 z 2005 r.). Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia - Dz. U. nr 16 poz. 150 z 2003 r. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 11 sierpnia 2005 r. w sprawie określenia grup produktów leczniczych oraz wymagań dotyczących dokumentacji wyników badań tych produktów - Dz. U. 05.160.1358 4. Dostawy powinny być realizowane transportem wykonawcy. 5. Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, partiami towarów, zgodnie z odrębnymi zleceniami zamawiającego. Realizacja zlecenia częściowego dostawy określonych artykułów powinna nastąpić nie później niż przed upływem 48 godzin od złożenia zlecenia lub w uzgodnionym czasie. Przewiduje się częstotliwość dostaw nie większą niż dwa razy w miesiącu. 6. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części, ani składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń technicznych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zaakceptowanie 30-dniowego terminu płatności za wykonane dostawy. 5. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 uPzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Potwierdzenie wpłaty wadium. 4. Aktualne karty charakterystyk - zgodnie z załącznikiem nr 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną