Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.gpsk.am.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych z podzłem na 12 części : - Część nr 1 - preparaty do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk - 2 pozycje - Część nr 2 - preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia i dezynfekcji rąk - 2 pozycje - Część nr 3 - emulsja do pielęgnacji rąk - 1 pozycja - Część nr 4 - szczotki jednorazowego użytku, suche, jałowe - 1 pozycja - Część nr 5 - preparat do dezynfekcji pola operacyjnego, barwiony - 1 pozycja - Część nr 6 - preparaty do dezynfekcji śluzówek i ran - 3 pozycje - Część nr 7 - preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach kuchennych (powierzchnia blatów, zbiorników, armatury, części maszyn, stanowisk pracy, urządzeń) - 1 pozycja - Część nr 8 - preparat do mycia i dezynfekcji małych powierzchni roboczych (blaty laboratoryjne) oraz sprżętów medycznych - 1 pozycja - Część nr 9 - jodowy roztwór do odkażania skóry i ślużówek - 1 pozycja - Część nr 10 - środek dezynfekujący wyroby medyczne - 1 pozycja - Część nr 11 - płynny preparat czyszczący do endoskopów i narzędzi - 1 pozycja - Część nr 12 - gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki o właściwościach myjąco - dezynfekujących - 1 pozycja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji stanowiącym integralna jej część. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: a) wpis / zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu prowadzonego przez Instytut Medycyny Pracy - w odniesieniu do części nr 1 - pozycja nr 1; części nr 2 - pozycja nr 1, części nr 3; b) pozwolenie na obrót produktem leczniczym - w odniesieniu do części nr 1 - pozycja nr 2; części nr 2 - pozycja nr 2 (z załączoną Charakterystyką Produktu Leczniczego - dokumentem zatwierdzonym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), części nr 6, części nr 9 c) wpis / zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych - w odniesieniu do części nr 5 d) wpis / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych - w odniesieniu do części nr 4; e) wpis / zgłoszenie do Rejestru Produktów Biobójczych - część nr 2 - pozycja nr 2; f) Deklaracja Zgodności CE potwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej - w odniesieniu do części nr 7; części nr 8, części nr 10; części nr 11; części nr 12 g) Karta Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego - w odniesieniu do części 1 - pozycja nr 1 i pozycja nr 2; części nr 2 - pozycja nr 1; części nr 5; części nr 6; części nr 7; części nr 8; części nr 9; części nr 10; części nr 11, części nr 12 h) Oferty katalogowej oferowanych środków, ze wskazaniem poszczególnych części i pozycji zamówienia - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) Realizacji dostaw środków dezynfekcyjnych w terminie 7 dni, od dnia dostarczenia Wykonawcy zamówienia faksem; b) Realizacji dostaw środków dezynfekcyjnych na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem; c) Terminu ważności oferowanych środków dezynfekcyjnych, nie krótszego niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; d) Daty ważności i numeru serii na opakowaniu jednostkowym; e) Dostaw środków dezynfekcyjncyh identycznych z zaproponowanymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art.45 ust. 1 i art. 36 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu ustalone przez Zamawiającego : 1) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1) Zamawiający wymaga : a) przedstawienia aktualnej koncesji lub zezwolenia uprawniającego do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 roku, nr 45, poz. 271). - w odniesieniu do części nr 1 - pozycja nr 2; części nr 2 - pozycja nr 2; części nr 5; części nr 6; części nr 9. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunku zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć: 1) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - dołączyć aktualną koncesję lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami ustawy z 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008, nr 45, poz. 271). - w odniesieniu do części nr 1 - pozycja nr 2; części nr 2 - pozycja nr 2; części nr 5; części nr 6; części nr 9. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 6 do specyfikacji. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 7 do specyfikacji. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - załącznik nr 4 do specyfikacji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zasady składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia : 1) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4) Dokumenty wymienione w punkcie 8.1, 8.2, 8.3 specyfikacji każdy Wykonawca składa oddzielne. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia 1) Na podstawie przepisu art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający zażąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 2) Zamawiający nie określa w specyfikacji, która część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach