Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, Inflancka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 697 31 10, , fax. 22 697 31 11
- Data zamieszczenia: 2018-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
Inflancka 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 697 31 10, , fax. 22 697 31 11
REGON: 1300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-inflancka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków dezynfekcyjnych w podziale na następujące części: Część 1 – Preparaty do dezynfekcji obszarów specjalnych Część 2 – Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych; Część 3 – Preparaty do dezynfekcji powierzchni z zawartością alkoholu; Część 4 –Preparaty do dezynfekcji wrażliwych powierzchni Część 5 – Preparaty do dezynfekcji pomieszczeń za pomocą fumigacji; Część 6 – Produkty przeznaczone do użycia w bloku operacyjnym; Część 7 – Preparaty do dezynfekcji rąk,skóry i gojenia ran. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1,2,4 ustawy PZP 2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), 2. formularz asortymentowo – cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), 3. dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków kontrastowych na okres 12 miesięcy - powtórzenie
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 24 miesięcy - powtórzenie 3
Dodano: 2023-12-04 - Zakup urządzenia do terapii rezonansem stochastycznym – 2 szt.
Dodano: 2023-11-13 - Zakupu narzędzi systemu chirurgicznego daVinci X
Dodano: 2023-07-04 - zakup myjni- dezynfektora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Dodano: 2023-06-16 - Zakup aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-02 - ZP-8-2022 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa środków kontrastowych do badań diagnostyki obrazowej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia
Dodano: 2022-07-12 - Zakup folii 5 sztuk oraz taśmy lakierniczej 5 sztuk.
Dodano: 2021-08-24 - CI-Ca Dializat, 4% Citrate solution
Dodano: 2021-05-27