32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
REGON: 6140233700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości w zakresie: części nr 1 - Dostawa środków czyszczących. części nr 2 – Dostawa środków czystości. części nr 3 - Dostawa środków czyszczących i polerujących części nr 4 – Dostawa środków czyszczących. części nr 5 – Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa środków czystości w zakresie: części nr 1 - Dostawa środków czyszczących. części nr 2 – Dostawa środków czystości. części nr 3 - Dostawa środków czyszczących i polerujących części nr 4 – Dostawa środków czyszczących. części nr 5 – Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części nr 1 – 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) W zakresie części nr 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) W zakresie części nr 3 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) W zakresie części nr 4 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) W zakresie części nr 5 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/3/2017 – Dostawa środków czystości. 4.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13.03.2017r., do godz.: 11.00. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości i higienicznych w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa środków czystości i higienicznych w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2023-11-23 - Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-2 (II część)
Dodano: 2023-06-27 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
Dodano: 2023-02-08 - ,,Dostawa środków czystości i higieny na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 42/22/P”
Dodano: 2022-07-29 - Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych w 2021 r z podziałem na części
Dodano: 2021-01-19 - Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości oraz papierowych środków higienicznych w 2021 r z podziałem na części
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa w zakresie 2 części: część nr 1 – dostawa środków czyszczących; część nr 2 – dostawa środków dezynfekujących.
Dodano: 2020-07-16 - Dostawa chemii specjalistycznej i gospodarczej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2020-07-03 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
Dodano: 2020-05-07