Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00665 Warszawa, ul. Nowowiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8252031 w. 355, 356 , fax. 022 8252031 w. 355
- Data zamieszczenia: 2017-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej
ul. Nowowiejska 27
00665 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8252031 w. 355, 356, fax. 022 8252031 w. 355
REGON: 29807000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych dla Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w ilościach i asortymencie, który został szczegółowo określony w załączniku nr 2A – 2F do SIWZ (formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 pakietów, które obrazuje załącznik nr załącznik nr 2A – 2F do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A – 2F do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oferowane i dostarczone środki czystościowe muszą spełniać minimalne wymagania – nie gorsze niż – określone w formularzu cenowym (opisie przedmiotu zamówienia) stanowiącym załącznik nr 2A – 2F do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie zgodnym ze zobowiązaniem Wykonawcy określonym w ofercie, nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ustawowo uznanych za wolne od pracy. 6. Zamawiający w zleceniu wskaże każdorazowo zamawiane produkty oraz ich ilość. 7. Zamawiający będzie zamawiał środki czystościowe zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 8. Przedmiot konkretnej dostawy zostanie wydany Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. 9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w zakresie pakietu nr 1 zobowiązany jest na własny koszt do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie stosowania środków myjących. Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego na terenie placówek: Szpital Nowowiejski przy ul. Nowowiejskiej 27, 00-665 Warszawa, Oddziały znajdujące się przy ul. Dolnej 42, oraz w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym Psychiatrycznym w Rasztowie (1 szkolenie dla każdej z w/w placówek 1 raz w ciągu roku). Czas trwania szkolenia około 30 min. 10. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w zakresie pakietu nr 1 zobowiązany jest w ustalonym terminie i na własny koszt dostarczyć 30 szt. zalaminowanych (ofoliowanych) planów higieny na środki czystościowe, w oparciu o zaproponowane preparaty. 11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym prawidłowo zrealizowanym zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 12. Wykonawca powinien posiadać w odniesieniu do oferowanych środków czystościowych wyszczególnionych w załączniku nr 2A – 2F do SIWZ, aktualne karty charakterystyki. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w załączniku nr 2 do SIWZ. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego (opisu przedmiotu zamówienia) dla wybranego lub wybranych pakietów sporządzonego zgodnie z treścią załącznika nr 2A – 2F do SIWZ. Ww. formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ramach danego pakietu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ), b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia (zgodny w treści z załącznikiem nr 2 (A-F) do SIWZ – tylko w zakresie danej części/ pakietu na który składana jest oferta, c) w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę, d) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w pkt 11.1 SIWZ (zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wskazanych w pkt 11.1. 3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców. 4) Zamawiający wymaga aby pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 1, zawierało w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i dołączony do oferty w oryginale lub w notarialnie poświadczonej kopii. 3. Inne dokumenty składane w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie o którym mowa w ppkt 3 lit. a) będzie podlegało złożeniu na wezwanie Zamawiającego jeżeli Wykonawca nie złoży go w trybie przewidzianym w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w ppkt 3 lit. a) jeżeli na daną część zamówienia wpłynie tylko jedna oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
Dodano: 2024-05-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na okres 12 miesięcy (ŚRODKI CHEMICZNE)
Dodano: 2024-04-26 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy oraz DBFO – Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-22 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Dodano: 2024-03-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego dla DBFO Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-14 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na rok 2024
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, ul. Rydygiera 8
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby placówek oświatowych gminy Łochów, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do 30 listopada 2024 r.
Dodano: 2024-02-08