Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 374 655 , fax. 815 374 624
- Data zamieszczenia: 2020-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Kraśnicka 100
20-718 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 374 655, fax. 815 374 624
REGON: 43101894000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.lublin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystościowych dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Uzupełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ - w ilości i w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 7 do SIWZ (wymagania i opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznaczył, którego pakietu dotyczy złożona próbka. Próbki należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu). Całość oferty powinna być złożone w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. 4. Dokumenty zawierające parametry użytkowe przedmiotu dostawy (np. Karta produktu, katalogi, instrukcje stosowania, ulotki informacyjne) zawierająca informacje w szczególności dane o nazwie przedmiotu zamówienia, jego składzie, jego cechach i przeznaczeniu potwierdzająca wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 5. pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. 6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2022-10-12 - Dostawa Pean jednorazowy prosty 14 cm.
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa pincety automatycznej jednorazowej prostej 14 cm, Peam jednorazowy prosty 14 cm
Dodano: 2021-12-10 - Zakup 400 szt. maseczek ochronnych
Dodano: 2021-10-08 - Indywidualne środki ochronne – maseczki medyczne 100 sztuk.
Dodano: 2021-07-23 - Dostawa torebek do transportu próbek materiału zakaźnego.
Dodano: 2021-06-18