Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2020-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Konarskiego 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy” 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części/ pakiety i obejmuje: Pakiet nr 1 – art. porządkowe Pakiet nr 2 – środki czystości 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się z załączniku nr 1A do SIWZ w formularzu cenowym. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane produkty zostały dopuszczone do kontaktu z żywnością. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy produktu, nazwy producenta dla każdego oferowanego wyrobu (załącznik nr 1 A do siwz– formularz cenowy). 6. Niepodanie przez Wykonawcę nazwy produktu, nazwy producenta/importera/dystrybutora dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o parametrach gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy PZP, ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty, co spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2) ustawy PZP. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ 2) W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. XI OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Formularz cenowy oraz formularz ofertowy z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 1 i 1a do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej b) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale w formie pisemnej UWAGA!!! Załączniki nr 1 i 1A do SIWZ stanowią treść oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Oferty, które nie będą zawierały tych dokumentów zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na okres 12 miesięcy (ŚRODKI CHEMICZNE)
Dodano: 2024-04-26 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy oraz DBFO – Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-22 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Dodano: 2024-03-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego dla DBFO Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2024-03-14 - Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu dzielnicy Targówek m. st. Warszawy na rok 2024
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa środków czystości na potrzeby Zamawiającego Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, ul. Rydygiera 8
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa materiałów higieniczno-sanitarnych na potrzeby placówek oświatowych gminy Łochów, CUW w Łochowie, MGOPS w Łochowie oraz SDPS w Ostrówku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wawer m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy do 30 listopada 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Sukcesywne dostawy środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy oraz DBFO – Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2024-01-18