Przetargi.pl
Dostawa środków czystości, środków higieny oraz drobnego sprzętu gospodarczy na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
    REGON: 61456920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości, środków higieny oraz drobnego sprzętu gospodarczy na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE I – Infrastruktura Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Numer kodu CPV* Kod usługi* Nazewnictwo zgodne z Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych* 39800000-0 19520000-7 19510000-4 39224000-8 33771000-5 24960000-1 24960000-1 środki czyszczące i polerujące produkty z tworzyw sztucznych produkty z gumy miotły, szczotki i inne artykuły różnego rodzaju jednorazowe produkty z papieru odświeżacze powietrza różne produkty chemiczne ZADANIE II –Służba Mundurowa Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Numer kodu CPV* Kod usługi* Nazewnictwo zgodne z Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych* 33700000-7 39812200-9 Produkty do pielęgnacji ciała Pasty do butów Wykonawca zobowiązuje się: Grupa I dostawa środków czystości – dostawa nastąpi jednorazowo, jedną partią w terminie 7 – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości posiadające terminy ważności i przydatności do użycia na okres co najmniej 11 miesięcy (jedenastu miesięcy), liczony od dnia dostawy (dla poz. 2-11). W przypadku, gdy w okresie trwania terminu ważności i przydatności środków czystości do użycia, zostaną stwierdzone w środkach czystości wady jakościowe, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy tel. lub e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad lub nieprawidłowości w terminie 14 dni (czternastu dni) kalendarzowych, od dnia otrzymania zawiadomienia o stwierdzonych wadach lub nieprawidłowościach. Grupa II dostawa sprzętu gospodarczego - dostawa nastąpi jednorazowo, jedną partią w terminie 7 – 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć drobny sprzęt gospodarczy (Grupa II) najwyższej jakości, posiadający gwarancję jakości na okres co najmniej 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od daty dostawy. Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe i oryginalne, opakowania z oryginalnymi etykietkami producenta, szczelnie zamknięte, bez śladów naruszenia. W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO- 02- A080:2008) wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia oraz ich opakowań – dotyczy I grupy dostawa środków czystości. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz. 11). Przedmiot zakupu zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 4 (czwartej). Miejsce dostawy: magazyn Infrastruktury od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00, jednakże początek realizacji dostaw nie wcześniej niż o godzinie 8.00. Na potwierdzenie spełnienia parametrów jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów: - kart charakterystyki lub kart produktu do poszczególnych materiałów z grupy I dla pozycji od 2 do pozycji 11. - pozwolenie ministra zdrowia na obrót produktem biobójczym do pozycji 4 w grupie I – (Ustawa z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych, Dz.U.2015r.poz.1926 ) 7. Dotyczy ZADANIA II – Służba Mundurowa: Wykonawca zobowiązuje się: • dostarczyć towar w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – zgodnie z deklaracja złożoną w formularzu ofertowym; • dostarczyć towar do magazynu Służby Mundurowej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, godz. 8.00-13.00 po telefonicznym powiadomieniu magazyniera oraz Szefa Służby (z dwudniowym wyprzedzeniem); • razem z dostawą towaru dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, atesty, karty charakterystyki, certyfikaty itp. wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; • dostarczyć towar fabrycznie nowy i oryginalney z okresem ważności co najmniej 24 miesiące;Papier toaletowy biały , 3-warstwowy , perforowany ,miękki, ilość listków 150, rozmiar listka 9,7x14 cm, dł. rolki od 20,7-22mb. Opakowanie zawierające 8 szt rolek. Uniwersalny płyn do mycia i pielęgnacji zmywalnych powierzchni podłogowych, zawierający sodium dodecylbenzenesulfonate o kwiatowym zapachu; ph 8-9,50, Opakowanie o pojemności 1 litr. Kostka zapachowa do WC z koszyczkiem, dwufazowa, dwukolorowa (antybakteryjna) myjąca muszlę i zapobiegająca osadzaniu się kamienia op.- 40-45g , zawierająca anionowe środki powierzchniowo-czynne, środek wybielający, węglan sodu i substancja zapachowa; zapachy: leśny , morski, cytrynowy Środek w żelu do mycia i dezynfekcji toalet, posiadający pH 12-13; gęstość: 1,08-1,11 g/ml (20 0C); w swoim składzie zawierający między innymi: aktywny chlor o zawartości od 1% do 5%, Tlenek alkilodimetyloaminy 1-5%,Wodorotlenek sodu 0,5-1,0% opakowanie 750 ml lub 1000 ml, butelka z końcówką ułatwiającą rozprowadzenie środka po muszli, środek powinien posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. Preparat do pielęgnacji mebli w aerozolu, łatwo usuwający kurz i zabrudzenia, antystatyczny; pozostawiający warstwę ochronną, o przyjemnym zapachu. Opakowanie o poj. min. 300 ml. Płyn do mycia szyb z atomizerem, skutecznie czyszczący szyby i lustra , nie pozostawiający smug, zawierający między innymi alkohol etylowy; bez amoniaku; opakowanie. o poj. 0,5l. Odświeżacz powietrza w żelu skutecznie odświeżający powietrze w pomieszczeniu, opakowanie o poj.150g z przykrywką umożliwiającą dowolne odkręcanie; zapachy: leśny, lawendowy, morski. Odświeżacz powietrza w aerozolu, skutecznie odświeżający powietrze w pomieszczeniu i neutralizujący nieprzyjemne zapachy, opakowanie. o poj. 300 ml, zapach leśny i kwiatowy. Proszek o zapachu cytrynowym do czyszczenia urządzeń sanitarnych w postaci białego proszku, likwidujący wszelkie zabrudzenia, osady z mydła i tłuszczu, nie rysujący powierzchni sprzątanej; opakowanie0,45 – 0,50 kg ;zawierający miedzy innymi : alkilobenzenosulfonian sodu stężenie<5,00%, kompozycje zapachową, ph 9 - 11,5. Mydło w płynie antybakteryjne, zawierające alkohole C12-14, etoksylonowe, siarczanowe, sole sodowe; ph 5 – 7. Emulsja do pielęgnacji, nabłyszczania oraz konserwacji wszystkich typów podłóg, takich jak:lakierowane podłogi drewniane, mozaiki, parkiet, panele podłogowe, linoleum, płytki PCV. Zawiera substancje woskowe, które zabezpieczają powierzchnię przed wnikaniem brudu i zarysowaniem; po nałożeniu nie wymaga froterowania i nie pozostawia smug, posiada właściwości antypoślizgowe dzięki zawartości wosków; ph 7 – 8,5. Opakowanie- butelka plastikowa o poj. 500 ml Końcówka do MOP-a sznurkowa bawełniana, gruba, biała, dobrze wchłaniająca wodę, wkręcana na kij, długość frędzli 25 cm. Szczotka włosiana z włosiem mieszanym ( naturalne ze sztucznym )w oprawie drewnianej, szerokość 40cm; z kijem drewnianym o długości min. 110 cm. Zestaw sprzątający – kij aluminiowy teleskopowy o długości 130-140 cm (max długość po rozsunięciu) z prostokątnym ruchomym stelażem 40 x 11 cm, wykonanym z polipropylenu, posiadający nożny przycisk pozwalający na składanie stelaża; nakładka o wymiarze 40 x 11 cm wykonana z frędzli mikrofibry do stosowania na sucho i mokro; mocowana do stelaża za pomocą kieszeni, przeznaczona do wielokrotnego użytku; Mop płaski - nakładka do stelaża o wymiarze 40x11 cm, wykonana z frędzli mikrofibry do stosowania na sucho i mokro; mocowana do stelaża za pomocą kieszeni, przeznaczony do wielokrotnego użytku; w temp. prania 60-90 st. C. Worki mocne na odpady LDPE o pojemności 35l, w op. 50szt Worki mocne na odpady LDPE o pojemności 60l, w op. 10szt Rękawice gospodarcze gumowe lekko flokowane. Dzięki moletowaniu na palcach i części chwytnej zapewniają lepszą chwytność przedmiotów. Zabezpieczają dłonie przed mikroorganizmami, detergentami i środkami chemicznymi. Są elastyczne, miękkie i odporne na rozdarcia i przekłucia oraz zabezpieczają skórę rąk przed mechanicznym podrażnieniem. Wydłużony mankiet, zróżnicowane na prawą i lewą. Rozmiar-L. Pakowane po 12 par.Pasta BHP ze ścierniwem do mycia rąk –opakowanie jednostkowe netto 500 g. Przeznaczenie: mycie rąk znacznie zabrudzonych takich jak smary, oleje, sadze, rdzę, farby itp., . Zawiera w swoim składzie środki anionowe i niejonowe powierzchniowo czynne: 5% lub więcej, ale mniej niż 20 %, kompozycje zapachowe, ścierniwo, komponenty zmiękczające, nawilżające zapobiegające wysychaniu i podrażnieniom skóry (glicerynę, lanolinę lub wazelinę), bez syntetycznych konserwantów. Zgodność z PN. Wprowadzony do użytkowania w bazie ECAS i posiadający nr referencyjny CPNP. Postać bardzo gęsta ze środkami ściernymi. Rodzaj opakowania: twarda puszka lub pudełko z tworzywa sztucznego szczelnie zamknięte z zamknięciem gwarancyjnym (uniemożliwiającym otwarcie opakowania bez zerwania zamknięcia gwarancyjnego) lub zakrętką, opakowanie z oznaczeniem gramatury i daty produkcji, termin przydatności do użycia wykonana trwałym nadrukiem lub wytłoczona na opakowaniu jednostkowym. Na opakowaniu pasty w języku polskim podany skład, sposób użycia, nazwę producenta, adres producenta, kod kreskowy wykonany trwałym nadrukiem lub wytłoczony na opakowaniu jednostkowym. Nie dopuszcza się etykiet zastępczych. Sposób użycia: do bezpośredniego stosowanie na ręce w połączeniu z wodą. Dokumenty: pozytywne badanie dermatologiczne, karta charakterystyki. Data produkcji: miesiąc sprzedaży. – termin ważność min 2 lata lub dłuższy. Gramatura: 500g. Opakowanie zbiorcze: pudełko tekturowe trzywarstwowe z etykietą zbiorczą (w języku polskim: ilość sztuk, data produkcji, termin ważności, producent-adres, kod kreskowy. Ilość sztuk w pudełku min 12 szt. max 36 szt. Dostawa: paleta ofoliowana , max ciężar produktu na pojedynczej palecie do 500 kg.) Pasta BHP do mycia rąk detergentowo - mydlana - opakowania 500 g. Przeznaczenie: mycie rąk znacznie zabrudzonych takich jak smary, oleje, sadze, rdzę, farby itp., . Zawiera w swoim składzie środki anionowe i niejonowe powierzchniowo czynne: 5% lub więcej, ale mniej niż 20 %, kompozycje zapachowe, komponenty zmiękczające, nawilżające zapobiegające wysychaniu i podrażnieniom skóry ( składniki pochodzące z oleju kokosowego lub glicerynę lub wazelinę). Zgodność z PN. Wprowadzony do użytkowania w bazie ECAS i posiadający nr referencyjny CPNP. Postać bardzo gęsta ze środkiem zapachowym. Rodzaj opakowania: opakowanie z oznaczeniem gramatury i daty przydatności do użycia. Puszka lub pudełko szczelnie zamknięte z zamknięciem gwarancyjnym (uniemożliwiającym otwarcie opakowania bez zerwania zamknięcia gwarancyjnego) lub zakrętką o gramaturze 500 g. Data ważności wykonana trwałym nadrukiem lub wytłoczona na opakowaniu jednostkowym. Na opakowaniu pasty podany skład, sposób użycia, nazwę producenta, adres wykonawcy, kod kreskowy wykonany trwałym nadrukiem lub wytłoczony na opakowaniu jednostkowym w języku polskim. Opakowanie jednostkowe o wadze min 500 g. Dopuszczalne oznaczenie w ml pod warunkiem zachowania gramatury pasty. Nie dopuszcza się etykiet zastępczych. Sposób użycia: do bezpośredniego stosowanie na ręce w połączeniu z wodą. Opakowanie: zamykane o gramaturze 500 g. Data produkcji: miesiąc sprzedaży. – termin ważność min 18 miesięcy lub dłuższy.Gramatura: 500g. Opakowanie zbiorcze: pudełko tekturowe trzywarstwowe z etykietą zbiorczą w języku polskim (dopuszcza się opakowanie zbiorcze foliowe), (w języku polskim: ilość sztuk, data produkcji, termin ważności, producent-adres, kod kreskowy). Ilość sztuk w pudełku min 4 szt. max 24 szt. Dostawa: paleta, max ciężar produktu na pojedynczej palecie do 500 kg. Mydło toaletowe w kostce 100 g. Przeznaczenie: mycie rąk.Właściwości: Zawiera minimum 75% tłuszczu. Posiadanie właściwości myjących i jednoczesne nie powodowanie wysuszenia i podrażnienia skóry, zawartość w składzie dodatków nawilżających skórę typu gliceryna, olej kokosowy olejków zapachowych, naturalne pH. Wprowadzony do użytkowania w bazie ECAS i posiadający nr referencyjny CPNP. Nie tracące cech używalności pod wpływem wilgoci i wysychania. Sposób użycia: do bezpośredniego stosowanie na ręce w połączeniu z wodą. Opakowanie: nabłyszczany papier, (każde kostka zapakowana oddzielnie, opis w języku polskim). W opakowaniach z oznaczeniem gramatury i daty przydatności do użycia. Postać: kostka po 100 g. Data produkcji miesiąc sprzedaży – termin ważność minimum 2 lata lub dłuższy. Dokumenty: pozytywnego badania dermatologicznego, karta charakterystyki. Opakowanie zbiorcze: pudełko tekturowe trzywarstwowe z etykietą zbiorczą (w języku polskim : ilość sztuk, data produkcji, termin ważności, producent-adres, kod kreskowy. Ilość sztuk w pudełku min 36 szt. max 108 szt. Dostawa: na palecie, max ciężar na pojedynczej palecie do 500 kg. Całkowita ilość produktu do zamówienia – 1000 kg. tysiąc kilogramów (10 000 szt.) Krem ochronny do rąk 50 g. Przeznaczenie: ochrona i pielęgnacja rąk (glicerynowo - aloesowy, glicerynowo-cytrynowy) Właściwości: chronić, nawilżać, wygładzać, uelastyczniać skórę, receptura oparta na glicerynie lub silikonie, łatwo wchłaniany, o przyjemnym i delikatnym zapachu (rumiankowy, cytrynowy, aloesowy, migdałowy), naturalne pH, nie powodujący podrażnień ani uczuleń. Zawierający witaminę A+E i prowitaminę B5. Może być stosowany na skórę zmienioną chorobowo.Sposób użycia: bezpośrednie stosowanie na ręce.Opakowanie: tubka, szczelnie zamykana, zapewniające dowolne dozowanie, z oznaczeniem gramatury 50 g oraz terminem przydatności do użycia (nr partii, miesiąc, rok).Opakowanie jednostkowe o wadze 50 g. Dopuszczalne oznaczenie w ml pod warunkiem zachowania gramatury kremu 50g. Data produkcji: II kwartał 2019 r. – termin ważność min 2 lata lub dłuższy. Dokumenty: pozytywne badanie dermatologiczne, pozytywne badanie mikrobiologicznego, Opakowanie zbiorcze: pudełko tekturowe z etykietą zbiorczą (w języku polskim ilość sztuk, data produkcji, termin ważności, producent-adres, kod kreskowy, ilość sztuk w pudełku) Pasta do obuwia z błyszczącej skóry z woskiem -czarna – waga min 40 g skutecznie pielęgnująca i chroniąca skórę naturalna przed wilgocią i kurzem. Rodzaj opakowania puszka metalowa. Data ważności wytłoczona lub wykonana trwałym pismem na puszce. Na opakowaniu pasty podany: skład, sposób użycia, nazwę producenta, kod kreskowy, kolor w języku polskim trwałym pismem lub wytłoczony. Opakowanie jednostkowe o wadze min 40 g. popakowane w pudełka kartonowe z etykietą (ilość sztuk, data produkcji data przydatności, adres producenta, kod kreskowy w języku polskim). Dopuszczalne oznaczenie w ml pod warunkiem zachowania gramatury pasty. Data produkcji II kwartał 2019 r. – termin ważność min 2 lata lub dłuższy od daty produkcji.Opakowanie zbiorcze: pudełko tekturowe trzywarstwowe z etykietą zbiorczą (ilość sztuk, data produkcji, termin ważności, producent-adres, kod kreskowy) Pasta do obuwia woskowa wysoki połysk do skóry licowej -czarna -50 ml Przeznaczenie: konserwacja obuwia skórzanego na wysoki połysk.Właściwości: wysoka skuteczność ochrony obuwia przed działaniem wilgoci (przemakaniem), występowanie dodatków zapewniających natłuszczanie i impregnację oraz dodatków regenerujących, ożywiających kolor nadając po wypolerowaniu połysk, zgodna z PN, dopuszczona do użytkowania przez PZH. Sposób użycia: do bezpośredniego stosowanie na obuwie żołnierzy kompanii reprezentacyjnej. Opakowanie: puszka metalowa uniemożliwiająca wysychanie, zawierająca 50 ml produktu.W opakowaniach z oznaczeniem gramatury i daty przydatności do użycia wytłoczona lub wykonana trwałym pismem na puszce. Na opakowaniu pasty podany: skład, sposób użycia, nazwę producenta, kod kreskowy, kolor w języku polskim trwałym pismem lub wytłoczony, oznaczenie niebezpieczeństwa. Opakowanie jednostkowe o wadze min/max 50 ml. popakowane po 12 szt. Opakowanie zbiorcze: pudełko tekturowe z etykietą zbiorczą (ilość sztuk, data produkcji, termin ważności, producent/dystrybutor -adres, kod kreskowy, ilość sztuk w pudełku)Data produkcji I kwartał 2019 r. – termin ważność min 2 lata lub dłuższy. Przykładowy produkt spełniający wymagania zamawiającego: KIWI. Kulki antymolowe: Preparat przeznaczony do zwalczania moli, larw moli oraz innych szkodników odzieżowych. Preparat skutecznie działający przez 3 miesiące od otwarcia/zastosowania. Opakowanie jednostkowe : z oznaczeniem gramatury i daty przydatności do użycia oraz instrukcja obsługi w języku polskim. Opakowanie zbiorcze: opakowanie producenta z oznaczenie gramatury daty produkcji, terminu ważności do użycia, kod kreskowy, adres producenta, oznaczenia niebezpieczeństwa. Data produkcji I kwartał 2019 r. – termin ważność min 2 lata lub dłuższy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część A Oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2a do SIWZ - pkt I, załącznik Nr 2b do SIWZ – pkt. I). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniach (załącznik nr 2a do SIWZ - pkt II, załącznik nr 2b do SIWZ - pkt II). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (niebędących podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik nr 2a do SIWZ – pkt. III). Oświadczenia, o którym mowa powyżej muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, to wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Część B 7. Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, dotyczącej między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje zamawiającemu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy: 7.1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy). Część C Oświadczenia i dokumenty składane przez wykonawcę na żądanie zamawiającego: 8. Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów określonych w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. potwierdzających: • brak podstaw do wykluczenia; Dotyczy ZADANIA I, ZADANIA II: 8.3. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, nw. dokumenty Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów). a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.2. ppkt. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 i 10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotycząca podwykonawców: 13. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podwykonawców: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 14. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podmiotów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 15. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów". O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w tym: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, spośród okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 5 ustawy (w tym postępowaniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy pkt 1 ustawy). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy. 3. Zamawiający działając na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wykluczy z postępowania wykonawcę: 3.1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający - z zastrzeżeniem art. 24aa ustawy - zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy, jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy i które wskazane zostały przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy w terminie złożyli oferty, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe podlegają wykluczeniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. PROCEDURA SAMOOCZYSZCZENIA (SELF - CLEANING) 8. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 ustawy oraz pkt. 16-20 ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych lub kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 9. Dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach