Przetargi.pl
Dostawa środków czystości oraz materiałów higienicznych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    Dojazd 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości oraz materiałów higienicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz materiałów higienicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jej integralną część. 3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. 4. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na wybraną część/części. Zamówienie zostało podzielone na 11 części. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia: CZĘŚĆ NR 1: DOZOWNIKI CZĘŚĆ NR 2: PREPARATY DO MYCIA I DO CZYSZCZENIA CZĘŚĆ NR 3: MOPY CZĘŚĆ NR 4: KOSZE CZĘŚĆ NR 5: PROSZEK DO PRANIA CZĘŚĆ NR 6: KONCENTRATY DO CZYSZCZENIA I KONSRWACJI POWIERZCHNI CZĘŚĆ NR 7: ŚCIERKI CZĘŚĆ NR 8: ŚRODKI DO SANITARIATÓW CZĘŚĆ NR 9: BUTELKI, OPAKOWANIA DO PŁYNÓW CZĘŚĆ NR 10: MATERIAŁY HIGIENICZNE CZĘŚĆ NR 11: WORKI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. 2. Wadium na poszczególne części wynosi: Część nr 1 – 190,00 zł (sto dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Część nr 2 – 130,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100) Część nr 3 – 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 4 – 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część nr 5 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 6 – 400,00 zł (czterysta złotych 00/100) Część nr 7 – 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) Część nr 8 – 350,00 zł (trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 9 – 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) Część nr 10 – 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Część nr 11 – 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Poznań numer: 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122 tytułem: „WADIUM – POSTĘPOWANIE NR ZP/p/32/2020”. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginały w odrębnym opakowaniu. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. 9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę aktualnego pozwolenia na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2231) (dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda (tzw. etap II): 1. dla wszystkich części: dokumentację zawierającą dane, parametry (w języku polskim), które potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy), karty charakterystyki (dla tych które posiadają) oraz ulotki, katalogi itp.; 2. dokumenty dopuszczające do obrotu i używania: deklaracje zgodności i Certyfikaty CE (jeśli dotyczy); 3. aktualne karty charakterystyki (dla części nr 2, 6, 8) substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami (w formie pisemnej). Aktualne Karty Charakterystyki muszą być zgodne z wymaganiami Rozporządzenia komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH); 4. protokoły badań potwierdzających spektrum i czas działania w zastosowaniu w obszarze medycznym w warunkach praktycznych oferowanego preparatu – dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania; dla produktów biobójczych; 5. dla pakietów z wyrobami medycznymi dokument potwierdzający rejestrację środka jako wyrób medyczny, dokument potwierdzający rejestrację środka jako wyrób medyczny dla produktów zarejestrowanych w innym kraju UE niż Polska – certyfikat jednostki notyfikującej W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach