17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2013-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i wyrobów papierniczych na potrzeby Infrastruktury 17 WOG w Koszalinie, znak sprawy 28/WOG/Infrast./13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i wyrobów papierniczych na potrzeby Infrastruktury 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w tym: 1) Środki czyszczące i polerujące. 2) Preparaty do odświeżania powietrza. 3) Pasty do podłóg. 4) Roztwory myjące. 5) Rękawice ochronne. 6) Ścierki. 7) Worki na odpady. 8) Papier toaletowy i ręczniki papierowe. 3. Wskazane w SIWZ dokumenty: załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną cześć umowy w sprawie realizacji zamówienia. 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 1. 2) Dostarczone artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 7. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania. 8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 6 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystości
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa środków do utrzymania czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków BHP dla Oddziału ZUS w Szczecinie
Dodano: 2016-02-18 - PN - 39/15- dostawa artykułów higienicznych w postaci produktów chemii profesjonalnej
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości
Dodano: 2015-06-24 - Dostawę środków czystościowych i asortymentu do sprzątania do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2014-06-12 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala w Barlinku w celu utrzymania higieny i czystości pomieszczeń.
Dodano: 2014-04-25