Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i środków dezynfekujących dla Starostwa Powiatowego w Kluczborku i jednostek organizacyjnych Powiatu na rok 2021

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kluczbork.starostwo.nowoczesnagmina.pl/?c=520

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i środków dezynfekujących dla Starostwa Powiatowego w Kluczborku i jednostek organizacyjnych Powiatu na rok 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, dostawy środków czystości, środków dezynfekujących dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych Powiatu kluczborskiego w roku 2021. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów wraz z przewidywanymi ilościami zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ „Formularz asortymentowo-cenowy” (część 1, część 2). Ilości podane w załączniki nr 6 do SIWZ są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie ma obowiązku złożenia zamówień o łącznej wartości odpowiadającej maksymalnej wartości umowy. Ostateczna ilość zamówionych i dostarczonych Materiałów w całym okresie wskazanym w Dziale IV pkt. 1 będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Brak złożenia zamówień do pełnej maksymalnej wartości umowy nie powoduje powstania po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń. Wszystkie artykuły wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym muszą być fabrycznie nowe. Pod tym pojęciem należy rozumieć produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Produkty powinny być prawidłowo oznakowane i sklasyfikowane; tj. posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa; Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. Produkty wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ (część 1) jako dezynfekujące (poz.:18,40,50,51) oraz (część 2) poz. 4, 5, 6, 7 powinny posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym. Dla produktów wymienionych w poz. 14-26, 38, 40, 48-60 załącznika nr 6 (część 1) oraz w poz. 4,5,6,7 załącznika nr 6 (część 2) do SIWZ do SIWZ Zamawiający wymaga dołączenia przed podpisaniem umowy aktualnych kart charakterystyki. Zamawiający nie dopuszcza przesyłek pocztowych ani kurierskich jako formy dostarczenia środków czystości przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni dostawę środków czystości wyłącznie własnym transportem; Wykonawca zobowiązuje się do załadunku, transportu, rozładunku i wniesienia dostarczonych artykułów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj: -bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork; - bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Zamawiającego na terenie Powiatu Kluczborskiego tj. 1) Dom Pomocy Społecznej w Kluczborku; ul. Wołczyńska 25, 46-200 Kluczbork; 2) Dom Pomocy Społecznej w Gierałcicach ul. Opolska 28, 46-250 Wołczyn; 3) Centrum Administracyjnej Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Bogacicy; ul. Wiejska 2, 46-243 Bogacica; 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kluczborku, ul. Mickiewicza 10, 46-200 Kluczbork; 5) Zespół Szkół Nr 1 w Kluczborku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 13, 46-200 Kluczbork; 6) Pracownia Ćwiczeń Praktycznych przy Zespole Szkół Nr 1 w Kluczborku, Pl. Niepodległości 5, 46-200 Kluczbork 7) Zespół Szkół Nr 2 – Centrum Kształcenia Ustawicznego w Kluczborku, ul. Byczyńska 7, 46-200 Kluczbork; 8) Zespół Szkół Licealno-Technicznych w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 20, 46-200 Kluczbork; 9) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 27, 46-200 Kluczbork; 10) Młodzieżowy Dom Kultury w Kluczborku ul. Damrota 4, 46-200 Kluczbork 11) Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku, ul. M. Konopnickiej 11, 46-200 Kluczbork 12) Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, ul. Mickiewicza 10, 46-200 Kluczbork 13) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Sienkiewicza 20B, 46-200 Kluczbork, 14) Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork oraz do Wydziału Zarzadzania Drogami przy ul. Jagiellońskiej 3, 46-200 Kluczbork Wszystkie artykuły dostarczone Zamawiającemu w ramach przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy charakterystyczne odpowiadające wszystkim cechom przedmiotu zamówienia, który został szczegółowo określony w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie nazwy własne środków użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Zamawiający wymaga dostawy zamówionych środków w ciągu 1 dnia roboczego lub maksymalnie 3 dni roboczych od daty wysłania zamówienia faxem lub e-mailem przez osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy jednostek wymienionych w dziale III SIWZ pkt. 2.2. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas dostawy środków wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ powyżej 3 dni roboczych zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33761000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie oferty muszą zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem asortymentowo- cenowym (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ – odpowiednio do części, na którą jest składana oferta) – w formie oryginału. 2). Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 poz.346 z późn.zm. ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach