Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i higieny dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – IV części

Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-507 Wrocław, Ziębicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48717731563, , fax. +48717731563
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
    Ziębicka 34-38
    50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48717731563, , fax. +48717731563
    REGON: 93220714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-ratunkowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i higieny dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – IV części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i higieny dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – IV części w trakcie okresu realizacji umowy. 2. Dostarczone środki czystości i higieny muszą posiadać co najmniej 12 - miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od daty ich dostawy Zamawiającemu. 3. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część I – środki i sprzęt do organizacji sprzątania i usuwania odpadów sortowanych (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.1 do SIWZ); Część II – środki do codziennego utrzymania czystości i dezynfekcji miejscowej (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.2 do SIWZ); Część III – środki do myjni mycia pojazdów, specjalne środki czyszczące (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.3 do SIWZ); Część IV – środki i sprzęt bezpieczeństwa i higieny pracy w służbie zdrowia (opisane w Formularzu wyceny – załącznik nr 3.4 do SIWZ); 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w powyższym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach