Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i higieny

Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
    ul.Szaserów 128 128
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
    REGON: 01529448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i higieny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. papier toaletowy mały - 65 400 szt., 2. papier toaletowy do podajników - 21 360 szt., 3. proszek do szorowania - 3408 kg., 4 płyn uniwersalny - 9 000 l., 5 pasta pcv - 540 kg., 6 płyn do WC - 7 440 l., 7 kostka zapachowa do WC - 11 400 szt., 8 ścierka do podłóg - 6 720 szt., 9 ścierka tetra - 6 000 szt., 10 zapałki - 1 140 pudełek , 11 płyn do szyb - 2040 l., 12 płyn do usuwania kamienia i rdzy - 1 800 l., 13 środek przeciwkurzowy 1 200 szt., 14 odświeżacz powietrza - 1 200 szt., 15 rękawice gospodarcze 2 196 par , 16 płyn do mycia podłóg - 1 320 l., 17 płyn do nabłyszczania podłóg -1 320 l., 18 płyn do mycia i nabłyszczania podłóg - 2 640 l., 19 mleczko do czyszczenia - 744 l., 20 płyn do naczyń - 852 l., 21 sól do zmywarek - 432 kg., 22 płyn do wybielania tkanin - 30 l., 23 proszek do zmywarek - 30 kg., 24 płyn do nabłyszczania do zmywarek - 10 l., 25 mydło toaletowe - 407 kg., 26 mydło w płynie - 5 958 l., 27 mydło hotelowe - 2 100 szt., 28 pasta BHP - 452 kg., 29 ręczniki papierowe Z - 79 565 paczek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337630006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt IX siwz. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę a) wykazu wykonanych, dostaw w okresie z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach