Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Hubalczyków
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 598 460 621
- Data zamieszczenia: 2017-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Hubalczyków 1
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8460620, 8460621, fax. 598 460 621
REGON: 77090151100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i do sprzątania; worków; worków rozpuszczalnych; soli tabletkowanej; baterii, lampek, przedłużaczy; myjek do mycia pacjentów - 92/PN/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i do sprzątania; worków; worków rozpuszczalnych; soli tabletkowanej; baterii, lampek, przedłużaczy; myjek do mycia pacjentów w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo - ilościowy. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie niniejsze składa się z 8 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części. 5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). 7.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10.Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 13.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.Dokumenty, o których mowa w punkcie III.4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4) IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 7 IDW stosuje się. 9.W zakresie nieuregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktywizacja i integracja sołectw Gminy Kępice
Dodano: 2024-05-13 - „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk”
Dodano: 2022-08-02 - Dostawa materiałów gospodarczych, środków higienicznych i środków czystości - 111/PN/2020
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa materiałów gospodarczych, środków higienicznych i środków czystości - 111/PN/2020
Dodano: 2020-11-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I ZAPEWNIENIA ESTETYKI SPOŻYWANIA POSIŁKÓW NA STOŁÓWKACH WOJSKOWYCH
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego oraz elektrycznego sprzętu AGD do stołówek wojskowych 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa sprzętu stołowo-kuchennego dla Służby Żywnościowej
Dodano: 2020-03-30 - Dostawa sprzętu stołowo-kuchennego
Dodano: 2020-02-24 - Dostawa wyposażenia kuchennego do budynku Klubu Osiedlowego BAZA w Lęborku
Dodano: 2019-10-22 - CZĘŚĆ I: Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego o charakterze środka trwałego do magazynu służby żywnościowej Komendy Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ II: Dostawa i montaż elementów wyposażenia zmywalni sprzętu kuchennego oraz kuchni właściwej dla stołówki wojskowej 315/4001 Komendy Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ III: Dostawa i montaż elementów zmywalni naczyń stołowych oraz sprzętu kuchennego dla stołówki wojskowej 17/1761 w Komendzie Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ IV: Dostawa i montaż elementów zmywalni naczyń stołowych oraz sprzętu kuchennego dla stołówki wojskowej 7/4011 w Komendzie Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ V: Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego do magazynu sprzętu służby żywnościowej Komendy Portu Wojennego Gdynia.
Dodano: 2019-10-08