Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.

Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
    Mieszka I 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 812046670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. zwanego dalej ”przedmiotem zamówienia”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do całego zamówienia lub jego części, polegać na innych podmiotach, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.4. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach