Przetargi.pl
Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu

Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3267345, , fax. 91 3214174
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o.
    ul. Mieszka I 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3267345, , fax. 91 3214174
    REGON: 81204667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-swinoujscie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków czystości i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. z siedzibą w Świnoujściu z podziałem na 2 zadania o parametrach wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Okres realizacji dostawy: sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, od dnia zawarcia umowy do dnia 31/12/2020 r. Dostawa realizowana będzie partiami w okresie trwania umowy. W wykazie przedmiotu zamówienia podano przewidywany zakres ilościowy dostawy; ostateczny zakres określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia określa załączony wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Dostawy winny być realizowane przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Pozostałe informacje zostały zawarte w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39300000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki dotyczące: 2) posiadają uprawnienia do powykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji; Dalsze informacje zostały określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach